• DreadOn

Juni-barn

Fick vårt underbara plus igår på BIM-2 och är helt klart upp över öronen fulla med kärlek och glädjerus. Tänkte att dom som vill följas åt med funderingar, historier, frågor och svar och framförallt stöd får gärna skriva in här. Själv så mår jag toppen och det känns som jag går på moln, lite molvärk och trötthet får man räkna med.
    Vi har redan en pojke på lite över 2 år som kommer bli den bästa storebron i hela världen. Med honom i magen hade jag en super bra graviditet så man kan bara hoppas på samma tur denna gången. Är lite nervös inför mitt jobb eftersom det är ganska fysiskt påfrestande, men ska till Willys idag och storhandla snack som jag kan stoppa i mig för att försöka hålla ett möjligt illamående borta. Några snack-tips Kanske?

Kärlek & Respekt 
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-27 21:34
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61294009.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-27 21:35
    Juni BF listan i ovanstående länk.
  • Svar på tråden Juni-barn
  • CatrinF

Jag har också följt tråden länge utan att skriva något- men nu gör jag entré =)

Vi har BF 25/6, känner dock inte minsta lilla sammandragning eller förvärk. Vi har tvillingflickor på 5år så nu kommer vår lilla 3a!! Pga av hemsk förlossning med igångsättning i v.40 som slutade med urakut snitt förra graviditeten så har vi denna gång fått gjort en tydlig förlossningsplanering- känns skönt.. Lycka till ni alla som känner att det är på G!

• Emma Stark

Dancia: Stort grattis till lilltjejen :D Skönt att det gick så fort ändå! :D

Stjärnfrukt: Jösses va fort det gick :P Men vilken upplevelse för dig och din man att ta emot ert barn tillsammans! :D Stort grattis!

HeavyD: Välkommen in till oss :D 

• lycka 4

Dancia å stjärnfrukt ,, Grattis i massor =)

Uddabus och rocket jag håller tummarna blåa för att era bebbar gör entre till helgen .

Välkommen ni nya kul.

Idag är det 11 dagar kvar till snitt, jag är helt ärligt sååå klar efter den här grav.

• zenoble

Lycka tul Lillsnurr låter onekligen som på riktigt och att du får träffa din bebis idag :) är det regelbundet ?

• Moa Li

Hej! Oj, grattis till alla bebisar. Jag hade BF i måndags och får se om det blir någon fotboll ikväll. Det känns lugnt här. Har en fotbollströja redo till den lille, hehe.

Heja heja

• LillSnurr82

Nu har de typ kommit med 3-4 min mellanrum och hållt i sig i ca 30-40sek. Så de är ju inte så långa men kommer ganska tätt:/