• DreadOn

Juni-barn

Fick vårt underbara plus igår på BIM-2 och är helt klart upp över öronen fulla med kärlek och glädjerus. Tänkte att dom som vill följas åt med funderingar, historier, frågor och svar och framförallt stöd får gärna skriva in här. Själv så mår jag toppen och det känns som jag går på moln, lite molvärk och trötthet får man räkna med.
    Vi har redan en pojke på lite över 2 år som kommer bli den bästa storebron i hela världen. Med honom i magen hade jag en super bra graviditet så man kan bara hoppas på samma tur denna gången. Är lite nervös inför mitt jobb eftersom det är ganska fysiskt påfrestande, men ska till Willys idag och storhandla snack som jag kan stoppa i mig för att försöka hålla ett möjligt illamående borta. Några snack-tips Kanske?

Kärlek & Respekt 
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-27 21:34
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61294009.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-27 21:35
    Juni BF listan i ovanstående länk.
  • Svar på tråden Juni-barn
  • lycka 4

Idaelinlivia, grattis till lilla Luca vad blev vikten ?

Grattis lillsnurr å essence !!

Uddabus och Rocket hoppas ni får snusa bebbe alldeles snart.

Hur går det för alla andra?

10 dagar kvar för mig i dag . Idag åker vi till skansen å får dagen att gå

• fyrklöver81

Inte ska det väl rinna då borde det vara vatten

Lucian Caesar skrev 2012-06-16 09:31:38 följande:
    Nån annan som haft så vattniga flytningar att det rinner längs benen? El kan det vart vattnet?!

• IdaElinLivia040611

Tack alla, förlossningen gick jättebra, skriver om allt när vi e hemma. Han väger 3250g, så alldeles lagom.

Ida 040706 Elin 060118 Livia 110523
  • Lucian Caesar

Blev så osäker då jag fått för mig att andra åkt in för just vattniga flytningar och trott att det varit vattnet :-S tagit på mig en binda iallafall så får jag se men det rann ju några droppar längs med båda benen men inte några större mängder

• IdaElinLivia040611

Lucias Cesar: så började det på mig, det sipprade först jättelite och sen efter ett tag knäppte det till och resten kom. Så det kan nog vara vattnet.

Ida 040706 Elin 060118 Livia 110523
  • Lucian Caesar

Får väl hoppas då mina tidigare förlossningar har startat med värkar så e inte så haj på just vattnet kollade i trosskyddet nyss, var inte så blött men däremot fanns där lite blod så just nu avvaktar jag bara

• 84Maria

Grattis till era bebisar!

Här kommer nerven i kläm ibland. Vilken smärta man får då. Ilar i hela benet från skinkan till tårna. Jag vill nog hellre ha mycket förvärkar än det här... 2 veckor kvar +-2veckor. Antar att jag kommer att gå över trots att denna graviditet känns annorlunda. Kroppen liksom lurar en med förvärkar och slemmiga och vattniga flytningar. Så man tänker att nu, nu är det väl på G för att sedan dra en djup suckoch tänka nähe, falskt alarm igen. Skulle ju vara trevligare om det bara satte igång istället.

Håller tummarna för er som är på G.   

• MissFörstånd

Lucian - på mig rann det efter benen och det var bara vattniga flytningar. Fick lov att åka in på koll för att sen få åka hem igen. Men om man tar på en binda och det fortsätter så är det nog vattnet. på mig kom det bara i en omgång och inget mer.