• DreadOn

Juni-barn

Fick vårt underbara plus igår på BIM-2 och är helt klart upp över öronen fulla med kärlek och glädjerus. Tänkte att dom som vill följas åt med funderingar, historier, frågor och svar och framförallt stöd får gärna skriva in här. Själv så mår jag toppen och det känns som jag går på moln, lite molvärk och trötthet får man räkna med.
    Vi har redan en pojke på lite över 2 år som kommer bli den bästa storebron i hela världen. Med honom i magen hade jag en super bra graviditet så man kan bara hoppas på samma tur denna gången. Är lite nervös inför mitt jobb eftersom det är ganska fysiskt påfrestande, men ska till Willys idag och storhandla snack som jag kan stoppa i mig för att försöka hålla ett möjligt illamående borta. Några snack-tips Kanske?

Kärlek & Respekt 
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-27 21:34
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61294009.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-27 21:35
    Juni BF listan i ovanstående länk.
  • Svar på tråden Juni-barn
  • conda

Grattis till alla nya bevisar, förstår att det kan kännas segt för er som är kvar... Men som bumman så, alla ska ut förr eller senare =). Imorgon är det två veckor sedan Ivar föddes och tiden flyger iväg. 11 kg lättare och känner mig redo för att börja rida igen, det enda som håller emot är maten. Lite jobbigt att rida iväg med maten. Är lite tveksam att ge honom tillägg då han ännu inte suger helt ok. Men det är verkligen underbart att snusa bebis och snart har vi alla fått här! =D

• Lucian Caesar

Tack för svar det har kommit lite till så det blev blött i trosorna men det har det gjort i flera dagar några gånger om dagen och då har jag bara tänkt att det var vattniga flytningar, var just som det rann som jag tänkte att det kanske kanske kunde varit vatten men Tyvärr verkar det inte vara det

• Nangijala

Grattis till alla nya bebisar!!!
    Försöker med allt här för att få ut bebis men nu ger jag upp, den kommer ut när den är redo!

• Uddabus

Har varit lugnt hela dagen fram tills nu när jag vilade lite... Har städat bilen o lite sånt.. O nu några sammandragningar o blodig slempropp.. Hoppas att det snart sätter igång nu...

Fast jag är lite skral

• Emma Stark

Stort grattis till alla som fått sina bebisar :D Idag är det BF för mig men det finns inget som talar för att bebis försöker hitta ut idag.... lika lugnt som vanligt...

• ja88

Grattis till alla bebisar :) själv är jag fortfarande dålig, 5e dygnet med feber och ont överallt, ingen förkylning... Rådfrågade bm igår morse och hon tyckte det borde kollas upp så vi var en vända till specmvc o fl igår och gjorde en massa prover och såg så bebisen hade det bra...vilket den hade och det enda de hittade på mig var förhöjt crp vilket ju bara säger att något är tokigt i kroppen. Ska tillbaks imorgon då de vill hålla koll på det för säkerhets skull. Små bebisfyllda rullande plastbaljor på bb gjorde en ju inte mindre sugen precis :) men i ärlighetens namn vill jag bli frisk innan det drar igång, vet inte hur man skulle orka en förlossning i detta skick. 4 dgr till bf...

• MissFörstånd

Lucian - har du varit in på koll? Det tyckte de var viktigt här iaf, för OM det skulle varit vatten ska förlossningen starta inom 72 timmar.

• Lucian Caesar

Missförstånd ringde dem förut men hon tyckte det lät som vattniga flytningar, det har fortsatt komma lite ibland men det blir ingen tyngd i bindan så som hon sa att det brukar bli om det e vattnet. Men om jag ville så skulle jag höra av mig igen under kvällen men hon tyckte iallafall inte att jag behövde komma in

• Emma Stark

Jag har också haft så vattniga flytningar flera gånger och det är inte ovanligt vad jag har förstått :)