• DreadOn

Juni-barn

Fick vårt underbara plus igår på BIM-2 och är helt klart upp över öronen fulla med kärlek och glädjerus. Tänkte att dom som vill följas åt med funderingar, historier, frågor och svar och framförallt stöd får gärna skriva in här. Själv så mår jag toppen och det känns som jag går på moln, lite molvärk och trötthet får man räkna med.
    Vi har redan en pojke på lite över 2 år som kommer bli den bästa storebron i hela världen. Med honom i magen hade jag en super bra graviditet så man kan bara hoppas på samma tur denna gången. Är lite nervös inför mitt jobb eftersom det är ganska fysiskt påfrestande, men ska till Willys idag och storhandla snack som jag kan stoppa i mig för att försöka hålla ett möjligt illamående borta. Några snack-tips Kanske?

Kärlek & Respekt 
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-27 21:34
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61294009.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-27 21:35
    Juni BF listan i ovanstående länk.
  • Svar på tråden Juni-barn
  • LillSnurr82

Här lyser sex lusten med sin frånvaro.. Tappar den så fort jag blir gravid. Jätte irriterande, stackars min sambo. Men ibland får jag ha sex för husfridens skull.. Haha

• Polarlantis
    Nangijala skrev 2011-11-21 15:01:03 följande:
    Fick se min lille bebis idag!! Det lilla hjärtat slog så fint och att såg bra ut, troligtvis berodde blödningen på sköra slemhinnor för hon kunde inte se någon blödning varken från livmodern eller tappen! Så skönt!
    Nu kan jag njuuta Solig
    wiiii! HURRA för er!!! Så skönt! Bra att du kollat upp så nu slipper du oroa dig!!! NJUUUUT!!!
  • RocketQueen

Lillsnurr: Samma för mig, hur sugen är man när man hela tiden mår illa och kännersig småtjock liksom

• RocketQueen

Hela förra veckan sov jag så himla dåligt. Max 3-4 timmar per natt och jag blev mer och mer irriterad och sur för varje dag som gick. Nu har jag sovit helt sjukt bra två dagar i rad och jag vaknar med ett leende och tolv timmars nattpassen blir helt plötsligt superenkla! Tänk om man alltid fick sova hur mycket man vill...

Men imorgon blir det upp tidigt för då ska vi göra kub!!

• tunrida

Då var det dags att tacka för mig o säga hejdå önskar er alla lycka till!

• nenne87
    tunrida skrev 2011-11-21 17:25:31 följande:
    Då var det dags att tacka för mig o säga hejdå önskar er alla lycka till!

Vad har hänt??
  • tunrida
    nenne87 skrev 2011-11-21 17:36:11 följande:

Vad har hänt??

Jag började blöda i fredags. Åkte in meddetsamma till akuten där konstaterades att barnet dött i v 6 va i v 10+5.

Fick åka hem igen o in i lördags morse för skrapning men dom hade så mkt akuta patienter att jag fick åka hem igen efter 10 timmar. Fick åka in igår igen och efter några timmar fick jag skrapas.

Värsta helgen i mitt liv =/

• tunrida
    Josenoah skrev 2011-11-21 18:02:45 följande:
    Tunrida vad tråkigt :(( hoppas det går bättre nästa gång!! Styrkekramar

Ja nästa gång ska jag ha en bra far t barnet med.
    Han blev överlycklig han ville inte ha barnet =/ först ville han sen inte så  
  • Aikotakara
    tunrida skrev 2011-11-21 18:06:08 följande:
    Ja nästa gång ska jag ha en bra far t barnet med.
    Han blev överlycklig han ville inte ha barnet =/ först ville han sen inte så  
    Nä.. men huvva :/ Väldigt tråkigt att höra.