Juni-barn
Jag har också mycket sammandragningar. Har haft det med alla fem. Förut har jag alltid tänkt att det är ju bra att kroppen förbereder sig inför förlossningen men nu känns det lite onödigt när man har fått veta att det blir planerat snitt;)
Jag har också mycket sammandragningar. Har haft det med alla fem. Förut har jag alltid tänkt att det är ju bra att kroppen förbereder sig inför förlossningen men nu känns det lite onödigt när man har fått veta att det blir planerat snitt;)
Självklart håller jag tummarna för er som inte vill få för tidigt. Det vill jag ju absolut inte
Har varit hos bm idag
V30
Blodtryck: 90/60 lite väl lågt...
Hjärtslag 140 lika som förra gången.
SF-mått 29cm +5cm från förra mätningen i v.25
HB: 120
Fick även remiss för tul, aurorasamtal och förlossningsplanering samt en ny tid till läkaren som sjukskrev mig. Det är mycket nu
pojkarnas mamma: Jag har tänkt på i natt, du har pratat om att din bm säger att du inte ska gå upp mer i vikt eftersom du ska snittas. Får jag fråga hur mycket du väger? Jag är lite orolig nu när jag har fått veta att jag blir snittad, jag är också lite överviktig.
Usch för kräksjuka. I dag ligger min man med feber, jag vet inte när det hände senast, säkert 5-6 år sedan. Hoppas jag slipper.