gizmolarson skrev 2012-03-27 11:11:39 följande:
Jag har inte haft några förvärkar eller sammandragningar med mina två flickor å har haft drömförlossningar..
Det verkar inte som min teori stämmer då;)
MissFörstånd skrev 2012-03-27 11:01:55 följande:
Kommer du vara sövd under snittet?
Nej det tror jag inte, det blir ju planerat. Jag vet inget ännu, känns som jag har tusen frågor. Däremot så sa de en annan gång att man är det vid sterilicering så nu undrar jag om jag kan göra det samtidigt. Jag får nog ta med lite frågor till bm nästa vecka:)
conda skrev 2012-03-27 12:25:08 följande:
Den 14 april är det dags att träffa läkaren för att få tid till igångsättning. Ska bli skönt att få det gjort!
Förhoppningsvis kommer det igång av sig självt men jag har små förhoppningar om det då det tidigare inte gjort det. Det enda jag inte prövat är att dricka ricinolja och det tänker jag inte ge mig på denna gången heller... ;)
Så nu är det lite mer än tio veckor kvar, har faktiskt tvättat upp alla babykläder men de tar stor plats då jag både bunkrat upp med pojk och flickkläder. Varje liten klänning man plockar upp så tänker man -åhh hoppas det blir en liten tjej, sen plockar man upp en ursöt liten blå sparkdräkt och tänker - åhh hoppas det blir en liten pojk. Spännande...!
Varför blir du igångsatt? och så tidigt!!! Eller när skulle du ha?