Juni-barn
Vi har redan en pojke på lite över 2 år som kommer bli den bästa storebron i hela världen. Med honom i magen hade jag en super bra graviditet så man kan bara hoppas på samma tur denna gången. Är lite nervös inför mitt jobb eftersom det är ganska fysiskt påfrestande, men ska till Willys idag och storhandla snack som jag kan stoppa i mig för att försöka hålla ett möjligt illamående borta. Några snack-tips Kanske?
Kärlek & Respekt
www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61294009.html
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-27 21:35
Juni BF listan i ovanstående länk.
! Var supernervös innan trots att detta är vårt tredje barn. Maken var också nervös över att något skulle vara fel eftersom jag hade blödningar i början. Allt var dock precis som det skulle, en perfekt liten varelse vad hon kunde se! H*n försökte att göra kullerbyttor därinne och vinkade lite till oss
. Min moderkaka låg i framvägg denna gång, det har den aldrig gjort tidigare, så då fick jag en förklaring till att jag inte känt så mycket fosterrörelser som jag hade väntat mig. Blev bakåtflyttad en dag till 3/6. Var sååå lättade när vi åkte hem. Syskonen tyckte att det var jättekul att få se bilderna av Lill-Skrutt*n.