• DreadOn

Juni-barn

Fick vårt underbara plus igår på BIM-2 och är helt klart upp över öronen fulla med kärlek och glädjerus. Tänkte att dom som vill följas åt med funderingar, historier, frågor och svar och framförallt stöd får gärna skriva in här. Själv så mår jag toppen och det känns som jag går på moln, lite molvärk och trötthet får man räkna med.
    Vi har redan en pojke på lite över 2 år som kommer bli den bästa storebron i hela världen. Med honom i magen hade jag en super bra graviditet så man kan bara hoppas på samma tur denna gången. Är lite nervös inför mitt jobb eftersom det är ganska fysiskt påfrestande, men ska till Willys idag och storhandla snack som jag kan stoppa i mig för att försöka hålla ett möjligt illamående borta. Några snack-tips Kanske?

Kärlek & Respekt 
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-27 21:34
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61294009.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-27 21:35
    Juni BF listan i ovanstående länk.
  • Svar på tråden Juni-barn
  • lycka 4

Sådär ja!! Nu har jag gjort en packt med djävulen haha.. Nä skämt å sido så här är det .

Min man är ju en väldigt mångsidig man inom träning, allt ifrån pt till värlsmästare i ketlebell. Jag har aldrig varit en människa som tränat eller dylikt och även fast min man velat många gånger att jag ska vara med på nått av hans pass eller dylikt har jag valt att inte var< det, dels för att det liksom har varit hans grej. Men nu denna grav så känner jag hur rumpan börjar växa hahah så nu har han lovat mig att sätta ihop ett träningsprogram till mig något som är skonsamt för mitt bäcken. Känner mig faktiskt lite taggad hahah , eftersom jag är arbetslös å min minsta inte har fått någon dagisplats än så har jag ju tid att fördriva.

Vaknade i morse av en puff =) hoppas att jag börjar känna mer å mer nu. Mina tuttar är som två cement säckar , har gått från 70 a till 75 d

• LillSnurr82

Förstår inte jag heller.. Men kanske är tröttheten!?

• lycka 4

Det jag mena va att nu har jag lovat och han kommer tycka det är kul å köra hårt med mig  =)

• lycka 4

Det är nog inte bara ni som är nyvakna jag är också rätt nyvaken =)

• zenoble

Jag får nog dagligen sparkar av sonen i magen, han är lite över året. Så hoppas inte heller de är någon fara :) bebisen sparkar ganska långt ner på mig, nästan så det är "kittligt" kanske därför jag är kissnödig så mkt på em/kvällarna? Nån mer som är det? igår kissade jag säkert en gång i halvtimmen.
    Tror inte jag har UVI var hos bm lite snabbt i torsdags och lämnade prov men hon kunde inte se något där, skickades i alla fall iväg.. Så sammandragningarna beror antagligen inte på det, så får väl börja vila lite mer. Igår var en sån kväll igen jag tänkte ringa gyn men det gick över. Kan man ringa in akut även om de skulle gå över? känner att jag vill kolla de nästa gång så inget är påverkat. Har ju inte ens börjat jobba än hur ska de gå Solig

• lycka 4
    zenoble skrev 2012-01-07 09:44:18 följande:
    Jag får nog dagligen sparkar av sonen i magen, han är lite över året. Så hoppas inte heller de är någon fara :) bebisen sparkar ganska långt ner på mig, nästan så det är "kittligt" kanske därför jag är kissnödig så mkt på em/kvällarna? Nån mer som är det? igår kissade jag säkert en gång i halvtimmen.
    Tror inte jag har UVI var hos bm lite snabbt i torsdags och lämnade prov men hon kunde inte se något där, skickades i alla fall iväg.. Så sammandragningarna beror antagligen inte på det, så får väl börja vila lite mer. Igår var en sån kväll igen jag tänkte ringa gyn men det gick över. Kan man ringa in akut även om de skulle gå över? känner att jag vill kolla de nästa gång så inget är påverkat. Har ju inte ens börjat jobba än hur ska de gå Solig
    Bra att dom skickade in det så dom kan göra en odling på urinet .
    Ringa kan du absolut göra, säg att du har sd regelbundet och att dom gör ont , (för visst gjorde väl dina sd ont?) säg att du är jätte orolig och vill göra en gyn underskning
  • lycka 4

Tjejer vart hittar jag våran bildtråd ???
    Kan man inte klistra in den så den ligger i toppen ?

• OHs mamma
    zenoble skrev 2012-01-07 09:44:18 följande:
    Kittligt vet jag inte om det känns, men rätt ofta känns det som att bebisen petar mig längst ner i livmodern mot snippan så att säga. Gör inte på nåt sätt ont eller så, men kittligt är det inte riktigt heller...fast kittligt kanske ändå är det bästa ordet att förklara med Glad