Anne Lisa skrev 2012-01-06 17:00:41 följande:
Hej alla!
Detta är ju en så aktiv och trevlig tråd

Spännande, kul och lärorikt att läsa vad alla skriver! Trist att vissa av oss mår dåligt av olika anledningar bara. Jag hoppas att alla ska få må bättre snart så vi kan njuta riktigt av att vara gravida!
Jag undrar om det är någon som har lust att diskutera eller dela med sig av bra träningstips under graviditeten. Hur tränar och håller ni igång trots trötthet, illamående, smärta och ökad vikt?
Hittills har jag fortsatt jogga som jag brukar men tagit det i lite lugnare tempo. Jag känner dock ibland när jag springer att det sliter i jumskarna och nedre delen av magen. Dessutom har jag börjat få ont i knäna efter joggingpassen, har aldrig känt av det förut. Jag antar att det inte är någon fara eller vad tror ni? Någon som har erfarenhet från tidigare graviditeter, hur länge kan man springa? Borde jag träna något mer? Någon som har provat yoga som gravida, funderar på att börja?
Har varit och är helt passiv efter att illamående. Är glad om jag kommer ut på en promenad in emellan. Hade dock tänkt att se om det finns någon gravidyoga att gå på under våren, känns som en bra uppladdning inför förlossningen.