• DreadOn

Juni-barn

Fick vårt underbara plus igår på BIM-2 och är helt klart upp över öronen fulla med kärlek och glädjerus. Tänkte att dom som vill följas åt med funderingar, historier, frågor och svar och framförallt stöd får gärna skriva in här. Själv så mår jag toppen och det känns som jag går på moln, lite molvärk och trötthet får man räkna med.
    Vi har redan en pojke på lite över 2 år som kommer bli den bästa storebron i hela världen. Med honom i magen hade jag en super bra graviditet så man kan bara hoppas på samma tur denna gången. Är lite nervös inför mitt jobb eftersom det är ganska fysiskt påfrestande, men ska till Willys idag och storhandla snack som jag kan stoppa i mig för att försöka hålla ett möjligt illamående borta. Några snack-tips Kanske?

Kärlek & Respekt 
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-27 21:34
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61294009.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-27 21:35
    Juni BF listan i ovanstående länk.
  • Svar på tråden Juni-barn
  • Dancia

Vad roligt att höra om era alla hjärtans dag överraskningar :). Min man lommer hem när som helst så vi får se om han hittat på nåt :).

• PIO

Min man är så oromantisk!! Han har inte ens gett mej en puss lr kram idag. Känns ju inte så kul. Men de senaste dagarna har de varit så dåligt mellan oss, ja har försökt pratat om de men han vill inte. De går över säger han! Bara hallå om ja mår dåligt över det vill ja prata om det.
    Men han är ingen sån som köper presenter lr julklappar. Ja gör jämt de till honom men han har väl dålig fantasi så han inte vet va han ska köpa.. Vad vet ja.. Men klart att man blir besviken! De e ju roligt att bli överraskad!

• RocketQueen

Vi brukar aldrig fira alla hjärtans dag här heller. Det känns rätt oviktigt. Men eftersom vi för en gångs skull faktiskt är lediga tillsammans så ska vi gå ut och äta tänkte vi. Bara en liten tur till kvarterskrogen (det är allt mina ynkliga fogar klarar) men alltid nåt. Och min man har lovat att köpa med sig semlor från favoritbageriet till mig imorgon när han jobbar som en en sen present så jag är mer än nöjd

• Dancia

Bara någon minut efter att jag skrev så kom han hem med en jättefin bukett med rosor och videung och en tratt med handgjorda chokladtryfflar :).

Jag har också lite svårt för det där med hur mycket kläder man ska köpa i varje storlek. Har alltid köpt för mycket och jag vill köpa lagom mycket denna gången :).

Det får nog iaf bli fler kortärmade bodysar, vilket jag knappt köpt någon gång eftersom jag aldrig fått på sommaren.

• Cataleya

Vi visar varandra resterande 364 dagar om året att vi tycker om varandra, alla hjärtans dag är överskattat :/ fast beror kanske på att vi slutade fira denna dagen då min farmor gick bort alla hjärtans dag, idag är de 4 år sedan :/

• JennieJ

Min man verkar missuppfattat detta med alla hjärtatans dag? Vakna ca 3 min innan han stack till jobbet! Upp för göra lite te så kommer han bakom mig och lägger armen om mig å pussa i nacken å säger GRATTIS älskling! Öhh banken mitt svar å fråga om jag hade namnsdag men icke de var alla hjärtans dag! Hm inte säger man grattis inte då?!?

• NinnaBus

Hahaha... Då är det inte bara min sambo som är sådär oromantisk och glömsk då....
    Men måste säga att idag överraskade han mig med tulpaner och choklad när jag kom hem från jobbet.
    Är nog första gången han kommit ihåg alla hjärtans dag...
    Tror nog att barnen hade ett finger med i det hela.
    Barnen hade ritat varsin fin teckning till mig också... Gullungar <3

Varit hos bm idag.
    Blodtryck 110/68
    Hb 120
    Blodsocker 5,2
    SF-mått 23 (precis på mittenkurvan)
    Hjärtslag 148
    Och jag hade gått upp 5½kg sen inskrivningen.
    Allt jättebra enligt bm

24v+1 idag... det går frammåt

• Havsjungfrun

Kunder faktiskt klämma fram ett par genomskinliga droppar ur ena bröstet igår kväll. Idag är jag i v. 26! Imorgon är det dags för bm-besök :)