IdaElinLivia040611 skrev 2012-02-14 20:48:06 följande:
Vi var ute och åt en god middag igår redan, bara för att bojkotta alla hjärtans dag lite

, idag har jag fått fina rosor och jag lagade lite mat.....vi går ut å äter ganska ofta och jag har väl turen att ha en satans fin man som köper saker lite titt som tätt:) men jag fixar å donar till honom också. Jag tror att det beror på att jag var i ett långt förhållande innan som var ganska dött och han ungefär samma så därför e man lite extra nu för man e så jäkla glad att man träffat rätt.
Kläder e svårt men jag köper bara ett fåtal innan tycker det e så himla kul å shoppa när jag e hemma så då köper man bara eftersom och har bra koll på storlekar och typ av kläder......så en mini bas i stl 50 e det enda som behövs och en riktigt gosig filt....
Vi har det nog rätt lika du å jag =) KOmmer också från ett förhållande som va rätt dött och min man me , därför så har vi lovat varandra att det inte får bli slentriant och att vi aldrig ska ta varandra för givet . Det visas mycke kärlek här =)
Vi va ju å gjorde RUL å kände att vi fått världens finaste allahjärtans present men min man kom hem med tre bedårande bodysar i tjejfärger inslagna i papper =)
V 21 i dag tiden rullar på . Ska upp till stockholm i helgen och har inte träffat mamma å pappa eller svärmor sen i julas så det ska bli kul att se deras reaktion =)