LillaGrynet skrev 2012-04-18 11:34:08 följande:
Ja ser bilden.. Vilken sötis
Uddabus och Sweetlife: Hur går det för er? Om jag inte minns fel så var det lite problem med era karlar i början av graviditeten?! Har det lugnat sig?:)
Det går väldigt bra. Efter att jag sa att jag tänkte behålla oavsett om han var med eller inte så insåg han hur mycket han tyckte om mig och att han inte kan låta något barn växa upp utan sin pappa. Därefter så har det bara blivit bättre, med undantag för att när han berättade att det även fanns en annan kvinna som han träffat under de 3 sista åren av sitt äktenskap som han skulle blivit ihop med OM det inte vore för att jag var gravid... DET kändes i hjärtat kan jag säga...
Men eftersom jag inte är den monogama typen, så sa jag att han gärna får träffa henne. MEN jag vill veta om det och han ska prata med mig om det INNAN. Efter att jag godkände det är han inte alls intresserad... Tror att den nyfikenheten dör när det inte längre är "förbjudet"... Så nu renoverar vi hus, planerar trädgård, poolinköp och studsmattan. Skrivit testamente och samboavtal ifall nått skulle hända...
Trots vår bergochdalbana så känner jag mig hundra gånger tryggare och harmonisk och nöjd nu, än vad jag någonsin gjort i ett förhållande och då har jag ju hunnit med att vara gift också..