fyrklöver81 skrev 2012-04-18 20:42:26 följande:
Jennie! Jag skulle rekommendera att ta med några smörgåsar och något sött att dricka typ drickyoughurt, nyponsoppa etc. Jag hade ett b glukos på 4,2 efter glukostestet vilket är lågt och jag var riktigt yr och skulle inte kunna gå från barnmorskan utan få i mig lite kolhydrater... Även att fiket ligger när så....
Men 4,2 är väl inte så lågt?
PIO skrev 2012-04-18 19:43:13 följande:
Här e en till som blev inlagd inatt. Fick värkar som inte vill ge me sej. Ligger med dropp för att försöka stoppa som. Tappen är 5 mm nu såhär kommer nog bebis tidigare än juni.
Men oj vad spännande men ändå inte... Tycker bebis kan stanna några veckor till iaf, men ibland är de envisa de små liven.
Bumman - Jag överdrev inte när jag var hos läkaren, däremot berättade jag sanningen och detaljer som jag inte klarar av att utföra i vardagen.
Jag har också haft en skitnatt! Inte för graviditeten utan för att dottern på 4 år inte hade någon vidare lust att sova. Var jätteledsen och hade ont i benen så efter lite mys och alvedon så somnade hon äntligen, men då låg hon i vår säng och hon är som en liten virvelvind