• DreadOn

Juni-barn

Fick vårt underbara plus igår på BIM-2 och är helt klart upp över öronen fulla med kärlek och glädjerus. Tänkte att dom som vill följas åt med funderingar, historier, frågor och svar och framförallt stöd får gärna skriva in här. Själv så mår jag toppen och det känns som jag går på moln, lite molvärk och trötthet får man räkna med.
    Vi har redan en pojke på lite över 2 år som kommer bli den bästa storebron i hela världen. Med honom i magen hade jag en super bra graviditet så man kan bara hoppas på samma tur denna gången. Är lite nervös inför mitt jobb eftersom det är ganska fysiskt påfrestande, men ska till Willys idag och storhandla snack som jag kan stoppa i mig för att försöka hålla ett möjligt illamående borta. Några snack-tips Kanske?

Kärlek & Respekt 
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-27 21:34
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61294009.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-27 21:35
    Juni BF listan i ovanstående länk.
  • Svar på tråden Juni-barn
  • Havsjungfrun
    Baby1112 skrev 2012-04-20 23:56:22 följande:
    Superförkyld och supertrött!!! Men nu är nog allt klart inför bröllop och fest imon...

Tyckte magen blivit mindre, men tog en bild. Den har inte blivit mindre, men den har sjunkit avsevärt denna vecka... Ska bli kul att se om bebis är fixerad på måndag!
    Hoppas att ni får en härlig dag idag Hjärta! Lycka till!
  • LillSnurr82

För tillfället kör jag rakningen på känsel och sen kollar efter i spegel. När det blir svårt att räcka med bägge händerna ner så brukar jag lägga en spegel på toastolen och stå över. Funkar bra.
    Men sen behöver man ju inte raka sig för att vara fin på förlossningen , de skiter nog i hur man ser ut där nere och har nog sett det mesta. :)

• FiaA87

Någon mer som ska till Ullared idag? Jag å sambon är på väg just nu! Sitter här å asgarvar åt raknings problemen! Sambon undrar vad jag skattar åt å när jag berättar så håller han med:) hahaha.. Det är inte lätt att komma åt att se :D

• Annelie81

Hej tjejer! Tänkte att det var dags att hoppa in och pladdra lite! Har varit med ända från början när trådan startades men hängde aldrig med att läsa inlägg eller skiva för den delen Nu jobbar jag 50% och har lite mer tid över att hänga här! Är i v.34 (33+3) väntar mitt andra barn efter en IVF. Sonen är 7år och längtar förstås!

Har super koll på alla här inne - känn som jag känner er  

Annars har jag samma problem som de flesta, foglossningar och hemorojjder Men det är bara att bita ihop. Har en arbetskamrat som skulle ha en vecka innan mig men har redan fått sin guldklimp...så det kan verkligen hända när som helst! 

Ha en skön lördag!!! 

• gizmolarson

Jag ställde mig på barnen pall å kollade i spegeln på toa när jag försökte raka igår men spegeln blev för långt bort..sen körde jag på känn..

Jag MÅSTA raka mig inför förlossningen kan jag säga.. Med den skogen jag hade så hade bebisen inte hittat ut

• lycka 4
    gizmolarson skrev 2012-04-21 09:31:53 följande:
    Jag ställde mig på barnen pall å kollade i spegeln på toa när jag försökte raka igår men spegeln blev för långt bort..sen körde jag på känn..

Jag MÅSTA raka mig inför förlossningen kan jag säga.. Med den skogen jag hade så hade bebisen inte hittat ut
    Snårigt Skrattande haha. Jag snittas ju så egentligen behöver jag kanske inte vara så noga men dom ska ju vara där ändå med kateter bla =)
  • Elvis Mamma

Välkommen Annelie! Så roligt med alla nya som droppar in, nu är vi verkligen ett stort gäng

• Annelie81

Jag rakade benen i morse och bara det var ju ett äventyr....så jag ger mig nog inte på musen  
    Jag kommer tycka det är mer pinsamt med den fina ändtarmen....så håret får de ta Får tänka att de har sett värre....(fast det kanske inte har det...ha ha ha)