LillSnurr82 skrev 2012-04-20 13:19:18 följande:
Nu ska ja få ett nytt recept på hemmorojjdsalva.. Hoppas att den finns på Apoteket och funkar. Den jag fick först tror den hette shiroproct eller något liknande var ju slut hos leverantören så kunde ju ej få den. Så på måndag kan ja hämta ut något annat på Apoteket..
SHeriproct får man ju inte använda som gravid...eller tyckte läkaren att du skulle ha det iaf? Jag hade stora bekymmer förra året med hemorrojder när jag var gravid och xyloprocten kan jag skriva under på att den är usel. MEN så fick jag tips på ngn gravidsida om alcosanal, och JÖSSES så bra det var! Blev så mycket bättre jättesnabbt! Och den är receptfri! Så tips till dig om du inte testat och stort tips till alla er andra som får bekymmer!!!
Ställer mig till ont-baken-skaran nu jag också...suuuuck, som om allt annat som gör ont inte räcker! MORR!!!
Minimor78: vi har föräldrarna nära som får ta hand om alla djuren och jag har ju iof sambon min hemma, annars hade föräldrarna fått köra mig till förlossningen. Skulle göra schema med dina vänner och grannar så dom kan ha lite jourberedskap dom dagar din man inte är hemma, så du vet vem som är redo att köra dig och dom faktist är hemma då.