• bejbisen

Vår/sommarbebisar i umeå 2012

Tänkte starta en tråd för oss i umeå som väntar vår/sommarbebisar 2012.

Själv väntar jag barn nr 3 i maj/juni.

Hoppas att nån fler vill hoppa in i tråden och prata om allt mellan himmel å jord medans vi väntar på våra små guldklimpar

om ni känner igen mig, så prata inte högt om att jag väntar barn då det fortfarande är "hemligt"           

Vilhelmina ♥080825♥ Vilgot ♥100307♥
  • Svar på tråden Vår/sommarbebisar i umeå 2012
  • Zirap

Aha, men ingången, är den på samma ställe också? Nybygget är inte "ivägen" alltså?

• micksaan

Enligt Min bm så går man via huvudentrén ( barnhuset) dagtid och kvällstid via gamla förlossningsentren. Men det får man tydligen besked om när man talar med förlossningen när man ringer in. :)

• mfe

Hej!
    Kommer från Umeå och ska ha mitt första barn i Mars :)

• mfe
    Zirap skrev 2012-02-14 11:03:46 följande:
    Välkommen mfe! Vilken dag är du beräknad?
    Tack tack :)
    Den 18 mars så om 33 dagar! :D
  • micksaan

Välkommen mfe! Jag ska också ha i mars, den 21. Är mitt andra barn. Jag hänger även i en annan umeåtråd som heter vinter/vårbebisar där det är fler som väntar barn nu i februari/mars/april, du är välkommen i den också om du vill :)

• mfe
    micksaan skrev 2012-02-14 11:07:51 följande:
    Välkommen mfe! Jag ska också ha i mars, den 21. Är mitt andra barn. Jag hänger även i en annan umeåtråd som heter vinter/vårbebisar där det är fler som väntar barn nu i februari/mars/april, du är välkommen i den också om du vill :)
    Tack!
    Då har du inte heller så länge kvar nu :D
    Ska kolla in den, tack! :)
  • Janniiique

Nu är det inte längre föräldragruppen som har besöket på förlossningen, utan nu är det så att förlossningen har informationsträffar olika datum som man är välkommen på om man vill. Jag har datumen om nån vill ha.

• mfe
    Janniiique skrev 2012-02-14 16:34:31 följande:
    Nu är det inte längre föräldragruppen som har besöket på förlossningen, utan nu är det så att förlossningen har informationsträffar olika datum som man är välkommen på om man vill. Jag har datumen om nån vill ha.
    Ja gärna! :)
Svar på tråden Vår/sommarbebisar i umeå 2012