• NICU

thailandstråden

Hej på er alla!

För ett par år sen startade jag tråden "Thailandstråden (för oss som reser med barn)" som är väldigt besökt under forumet "föräldrar".

Nu tänkte jag starta en tråd här inne under "resor" där vi kan diskutera allt om landet bortsett från sånt som rör "de små" och barnmat, vad som ska packas till barnen m.m.

Är det något som undrar något om utflykter, boenden m.m. kan vi fritt diskutera det här inne!

Ser fram emot att träffa fler Thailandsentusiaster!

• Svar på tråden thailandstråden
  • Therese och Stefan

Då hoppar jag gärna med i tråden. Åker till Phuket för sjätte året i rad. 4 härliga veckor ser jag i fram emot :)

• Adnama

Någon som kommer fira jul i Phuket ? Vad finns det att göra där på självaste julafton ?

• Therese och Stefan

Vi firade julafton i Karon förra året och det var som vilken dag som helst. Min man och jag tog med mina föräldrar till en restaurang och vi spelade sedan julklappsleken när vi kom tillbaka till hotellet. De firar inte jul men hotellen har eventuellt någon plastgran framme med lite låtsaspaket.

• fiamiaria

Jag & sambon åker till Kata beach 2 december. Första gången för oss båda så alla tips är välkomna =)

• Adnama

fiamiaria, hur länge stannar ni ?

Jag vill med ha tips :)

Vill ni hyra båt så hänger jag och dottern gärna på:) Sambon kommer ner en vecka efter oss...

• NICU
    fiamiaria skrev 2011-10-03 09:13:40 följande:
    Jag & sambon åker till Kata beach 2 december. Första gången för oss båda så alla tips är välkomna =)
    Gillar ni minigolf så MÅSTE ni besöka "Dino Golf" i slutet av Karon mot Kata. Det är den roligaste minigolfbanan jag någonsin spelat på.
    Annars skulle jag rekommender att gå på "Fantasea" på en show någon kväll. Kanske åka på dagstripp till Phi Phi Islands och omgivningarna (som också har fantastisk snorkling).
  • fiamiaria
    NICU skrev 2011-10-04 16:00:38 följande:
    Gillar ni minigolf så MÅSTE ni besöka "Dino Golf" i slutet av Karon mot Kata. Det är den roligaste minigolfbanan jag någonsin spelat på.
    Annars skulle jag rekommender att gå på "Fantasea" på en show någon kväll. Kanske åka på dagstripp till Phi Phi Islands och omgivningarna (som också har fantastisk snorkling).
    noterat på "att göra listan"!
  • Therese och Stefan

Sök gärna på dinopark på nätet, de har en egen hemsida. Sedan är golfen väldigt dyr men det är å andra sidan mycket kul.

• Martha

hejhej  jag hoppar oxå in här fast jag har småbarn,hoppas  det är OK.  Vi ska åka till Phuket, Karon Beach den 30 november..

Havanna 05 & Malva 07
Svar på tråden thailandstråden