• NICU

thailandstråden

Hej på er alla!

För ett par år sen startade jag tråden "Thailandstråden (för oss som reser med barn)" som är väldigt besökt under forumet "föräldrar".

Nu tänkte jag starta en tråd här inne under "resor" där vi kan diskutera allt om landet bortsett från sånt som rör "de små" och barnmat, vad som ska packas till barnen m.m.

Är det något som undrar något om utflykter, boenden m.m. kan vi fritt diskutera det här inne!

Ser fram emot att träffa fler Thailandsentusiaster!

• Svar på tråden thailandstråden
  • loppis7

Provar igen :vi ska till Ko Lanta nu i december o ska bo där i en månad skulle vilja ha tips på bra utflykter  därifrån ? åker med 3 barn 3,5 o 16 är .

• NICU
    hag7 skrev 2011-11-07 07:51:54 följande:
    Provar igen :vi ska till Ko Lanta nu i december o ska bo där i en månad skulle vilja ha tips på bra utflykter  därifrån ? åker med 3 barn 3,5 o 16 är .
    Jag svarade tidigare, men det kanske du har sett? ;)
  • loppis7

Det har jag gjort o tack för dom tipsen ville bara ha lite mera.

• cillae

Ja förrutom det NICU skrev så finns det inte så mycket... Det enda jag kommer på är Monkey school, typ turistfälla med dresserade apor. Annrs är det 4 Island, Koh Rook, dagstur till tex Phi Phi. Slappa på stranden eller vid poolen  och gå på en mysig restaurang på kvällen det är livet på Lanta :) And I love it!

• NICU

Usch så jag längtar till värmen just nu. Det blir inte bättre av vädret utanför fönstret direkt Tungan ute

• Therese och Stefan

Ja, här längtar vi också. Vi har 35 dagar kvar till paradiset.

• fiamiaria

8 dagar kvar till avresa =)

Börjat plocka fram & gå igenom vad som ska med, kläder & annat bra att ha. Jag kommer att ha en del kläder med mig då jag vet att jag kommer att ha svårt att hitta kläder, är ändå lätta saker. Kamerautrustningen blir den tunga delen Tungan ute

Phuket fantasea show kommer nog att få sig ett besök, Big buddha likaså.

Ska väl försöka oss på nån båttur oxå samt phuket town för shopping, blir garanterat en massa promenader med kameran i högsta hugg!
    Ska försöka ligga ner & njuta oxå =)

• loppis7

Jag börjar också rökna ner om 19 dagar åker vi, man har svårt att fatta det just nu.

Svar på tråden thailandstråden