• NICU

thailandstråden

Hej på er alla!

För ett par år sen startade jag tråden "Thailandstråden (för oss som reser med barn)" som är väldigt besökt under forumet "föräldrar".

Nu tänkte jag starta en tråd här inne under "resor" där vi kan diskutera allt om landet bortsett från sånt som rör "de små" och barnmat, vad som ska packas till barnen m.m.

Är det något som undrar något om utflykter, boenden m.m. kan vi fritt diskutera det här inne!

Ser fram emot att träffa fler Thailandsentusiaster!

• Svar på tråden thailandstråden
  • loppis7

Vill gärna ha tips på utflykter från Koh Lanta ?

• loppis7

Emmy:Hur länge ska ni vara där o vart ska ni bo ?

• NICU
    hag7 skrev 2011-10-27 20:52:42 följande:
    Vill gärna ha tips på utflykter från Koh Lanta ?
    Ni kan åka på en dagstripp till Phi Phi från Koh Lanta, det tar bara en timme med båt.
    Sen finns det "Island-hopping" med besök på upp till 4 öar på en dag (Koh Ngai/Hai, Koh Muuk, Koh Kradan m.fl). Det kan jag rekommendera. Annars är det också skoj att hyra vespa/bil och köra runt på ön, det finns en hel del att se där :)
  • fiamiaria
    Martha skrev 2011-10-26 20:01:07 följande:
    Låter som vi ska åka ungefär samtidigt?  När åker ni?
    2 december till Kata Beach
  • emmy1982
    hag7 skrev 2011-10-27 21:16:26 följande:
    Emmy:Hur länge ska ni vara där o vart ska ni bo ?

Två veckor, vi bor på rawi warin, ungefär mitt på västkusten där vägen går över till old town
  • cillae

Vi åker också till Koh Lanta, en månad bokad där, sen har vi två veckor kvar som vi ej bokat. Vi bokade resan i feb för vi hittade så billiga biljetter, kändes då som en evighet, men nu är det SNART!!!!!

• loppis7

cillae:När ska ni åka vart ska ni bo ? Tyckte också att vi fick bra pris men nu vet jag inte men man får väl vara glad att man snart ska åka iallfall.

Svar på tråden thailandstråden