• SatuSv

Glamour

Är det ingen mer än jag som tok tittar på Glamour? Jag är sjukt nyfiken på vad som kommer att hända, så finns det någon som kan berätta...

Läste på FB att Liam och Steffy är gifta?What hur kommer det sig?
    Vad hände med han och Hope?  
    När kommer sanningen fram att Brooke och Thomas inte har legat med varann?
    Kommer då Ridge att ångra sig?   

Är sååå nyfiken och orkar inte väntaTyst   

Angelina2006 Leo2010
  • Svar på tråden Glamour
  • SatuSv

Gaaah blir dum i huvet på Ridge!!! Han ber Hope att respektera Steffy och Liams äktenskap men inte fan kunde han be sin dotter respektera Hope och Liams förhållande när dom var tillsammans och förlovade!!!! Han är bara fööööör 73.!,7

• Billig trevnad

Kan inte fatta att den serien fortfarande snurrar vidare, med typ samma människor. Kommer ihåg att jag och min kompis brukade se den för typ 20 år sedan, när vi gick i mellanstadiet. På den tiden Brooke var ihop med Ridge för första gången. Typ.

Råkade zappa förbi häromdagen och blev helt förskräckt över hur Taylor ser ut nuförtiden. Hon som brukade vara så vacker.

• soffliggaren

Nu tar jag snart paus...ja ni läste rätt. Detta jäkla ältande mellan Hope och Steffy. PorrRidge som bara ska bestämma. Så rädd hon är lilla Steffy Glad...

Pam ska hon flippa ur nu ?  

• soffliggaren

Vad händer med Pam ? Jag vill att Bill och Katie ska skiljas. Hon ska slänga det i ansiktet på han. Varför vet jag inte riktigt än men bara vill det.

Donna och Nick ? Vad som helst bara jag slipper Hope.  

• SatuSv

Visst e hela hope grejen tjatig.. Jag har bara slö tittat senste veckan för jag är trött på deras drama. Ja katie borde skiljas,att bill sätter steffy först hela tiden han borde ju fatta hur det känns för katie att steffy ska sitta i styrelsen steffy ska jobba där steffy ska steffy steffy steffy hans förra älskarinna. Idiot!!!

• SatuSv

O hade jag varit hope hade jag fanimig bara tagit tillbaka liam o struntat i att han är gift för när fan brydde sig steffy om att hope o liam var förlovade.

• mion
    soffliggaren skrev 2012-03-29 18:25:09 följande:

Har Pam slutat med medicinen ?

Ja där har det slagit om totalt,o varför gjorde stephen slut bara så där?  O hur är det praktiskt möjligt att kunna ta kort som pam gjort? Snacka om dåligt säkerhet
  • soffliggaren
    mion skrev 2012-03-29 21:44:10 följande:

Ja där har det slagit om totalt,o varför gjorde stephen slut bara så där?  O hur är det praktiskt möjligt att kunna ta kort som pam gjort? Snacka om dåligt säkerhet
    Men eller hur ? En sak till som stör mig är deras så kallade säkerhet. Hur kan en praktikant bara stövla in i kammaren ?. Blaha säger jag.

Men jag tror ju att det blir hon som får ta skiten. Hope såg henne ta foto så Pam kommer nog undan.

Helt plötsligt så bara drar Stephen. Jaha men va det inte bra där ? Kunde inte Pam få va lycklig så jag sliooer hennes citronkakor.   
Svar på tråden Glamour