• SatuSv

Glamour

Är det ingen mer än jag som tok tittar på Glamour? Jag är sjukt nyfiken på vad som kommer att hända, så finns det någon som kan berätta...

Läste på FB att Liam och Steffy är gifta?What hur kommer det sig?
    Vad hände med han och Hope?  
    När kommer sanningen fram att Brooke och Thomas inte har legat med varann?
    Kommer då Ridge att ångra sig?   

Är sååå nyfiken och orkar inte väntaTyst   

Angelina2006 Leo2010
  • Svar på tråden Glamour
  • soffliggaren

Håller med er. Nu är det bara tröttsamt. Såg igår men det blev pinsamt så jag tappade 3 min i slutet. Gissar på att dom står kvar på toppen och Hope sitter kvar i liften. Hann dom svara ja igår ? Är dom gifta nu ?

Kommer sitta 17.55 och glo liktförbannat Glad.

• mion

fattar inte hur man kan vända så i känslorna? O steffy är INTE fin gud va jag stör mig på hennes fula hår!!

• mion

jo sen att blir det slut mellan brooke o ridge så går han automatiskt till taylor..  Vem gör så liksom?

• soffliggaren
    mion skrev 2012-02-07 18:58:18 följande:
    jo sen att blir det slut mellan brooke o ridge så går han automatiskt till taylor..  Vem gör så liksom?
    Glamour Skrattande

Liam är lill Ridge nu... Han hoppar .  Men vad händer nu med Eric och Stephanie ? Varför ska dom börja tjafsa ? Vad händer med Taylor och Thorne ? Blev det inget alls ?

• SatuSv

Har missat avsnitten denna vecka men kan tänka mig vad som hänt. Tjuvläste usas avsnitt och där stod det att Liam har gjort ett val mellan hope och steffy men sen kunde jag inte läsa mer. Gosh hoppas han hittar en ny istället. Och vad är det med taylors jäkla hår!!? Nää idag var jag otrogen och tittade på våra bästa år:p

Angelina2006 Leo2010
  • SatuSv

Tittade nyss på ett klipp som fanns på facebook och där säger Hope att så fort Steffy har skrivit på papprena så ska hon och Liam gifta sig men Steffy vägrar...

Angelina2006 Leo2010
  • soffliggaren
    SatuSv skrev 2012-02-08 09:17:56 följande:
    Tittade nyss på ett klipp som fanns på facebook och där säger Hope att så fort Steffy har skrivit på papprena så ska hon och Liam gifta sig men Steffy vägrar...

Förvånad hoppsan...hon ger inte upp. Ska bli spännande Glad
  • mion
    soffliggaren skrev 2012-02-08 12:21:53 följande:

Förvånad hoppsan...hon ger inte upp. Ska bli spännande Glad

hade ju knuffat undan steffy o dått in vad är problemet liksom...  o taylor grrrrrrrrrrrrr säger jag bara
  • soffliggaren
    mion skrev 2012-02-08 19:20:06 följande:

hade ju knuffat undan steffy o dått in vad är problemet liksom...  o taylor grrrrrrrrrrrrr säger jag bara

Skrattande Eller hur. Hope är så mesig... stå där och förklara sig så yesterday Glad. Har hon gjort tillräckligt.

Bara skicka Steffi och banka på dörren LIIIAAAMM ! 

Så feg så hon sticker när hon hör hans röst.

Jösses så involverad man är..       
  • mion
    soffliggaren skrev 2012-02-08 21:23:26 följande:

Skrattande Eller hur. Hope är så mesig... stå där och förklara sig så yesterday Glad. Har hon gjort tillräckligt.

Bara skicka Steffi och banka på dörren LIIIAAAMM ! 

Så feg så hon sticker när hon hör hans röst.

Jösses så involverad man är..       

haha ja men sååå skönt att ha nåt o reta sig på dock =)
Svar på tråden Glamour