• SatuSv

Glamour

Är det ingen mer än jag som tok tittar på Glamour? Jag är sjukt nyfiken på vad som kommer att hända, så finns det någon som kan berätta...

Läste på FB att Liam och Steffy är gifta?What hur kommer det sig?
    Vad hände med han och Hope?  
    När kommer sanningen fram att Brooke och Thomas inte har legat med varann?
    Kommer då Ridge att ångra sig?   

Är sååå nyfiken och orkar inte väntaTyst   

Angelina2006 Leo2010
  • Svar på tråden Glamour
  • mion
    soffliggaren skrev 2012-03-29 21:53:14 följande:
    Men eller hur ? En sak till som stör mig är deras så kallade säkerhet. Hur kan en praktikant bara stövla in i kammaren ?. Blaha säger jag.

Men jag tror ju att det blir hon som får ta skiten. Hope såg henne ta foto så Pam kommer nog undan.

Helt plötsligt så bara drar Stephen. Jaha men va det inte bra där ? Kunde inte Pam få va lycklig så jag sliooer hennes citronkakor.   

lemonbars hahahaha sååå trött på allt ältande hela tiden men nog fan glor man haha
  • SatuSv

Ååå nu e jag irriterad som fan på steffy! Hon säger att han frivilligt stannar kvar o att hon håller inte fast han.. Ööh hon vägrade ju skriva på skillsmässo papprena så då har hon ju hållt fast han. Suuuuck

• soffliggaren
    SatuSv skrev 2012-04-04 18:26:43 följande:
    Ååå nu e jag irriterad som fan på steffy! Hon säger att han frivilligt stannar kvar o att hon håller inte fast han.. Ööh hon vägrade ju skriva på skillsmässo papprena så då har hon ju hållt fast han. Suuuuck
    Det är ju märkligt...här har jag jobbat till 19 i två dar och vad händer ? Ska dom skiljas nu ? Har han ångrat sig och hur kom han fram till detta ? Tjatade Hope ?
  • SatuSv

Han tänker mkt på Hope o innerst inne vill va m henne men han har gett steffy ett löfte när dom gifte sig:/

Förstår inte varför dom inte bara skiljer sig men d e ju steffy som "tvingar"han att stanna kvar... Hon vägrade ju skriva på pappren o så fort hon märker att han tänker på hope så börjar hon babla m han om allt o hålla på.. Gaaah

• mion

såååå tjatigt nu...  o Rick haha vad är det han liknar? En D kändis från 80talet el? Kan inte sätta fingret på det....

• Nellee
    mion skrev 2012-04-17 18:16:24 följande:
    såååå tjatigt nu...  o Rick haha vad är det han liknar? En D kändis från 80talet el? Kan inte sätta fingret på det....
    Han ser ut som en sönderopererad Ken. Hans ansikte är så stelt hela tiden. Inte vackert... 
    Don't you black or white me
  • beadis

mion skrev 2012-04-17 18:16:24 följande:
    Här har ni honom

Visst är han sååå lik nya tintin karaktären

• beadis

Btw! Är en inbiten glamour tittare

• mion
    beadis skrev 2012-04-18 07:41:11 följande:
    Här har ni honom

Visst är han sååå lik nya tintin karaktären

nope inte han jag tänker på utan nåt gammalt liksom...
  • beadis

mion: förstår det, men visst är han ganska lik tintin

Svar på tråden Glamour