• SatuSv

Glamour

Är det ingen mer än jag som tok tittar på Glamour? Jag är sjukt nyfiken på vad som kommer att hända, så finns det någon som kan berätta...

Läste på FB att Liam och Steffy är gifta?What hur kommer det sig?
    Vad hände med han och Hope?  
    När kommer sanningen fram att Brooke och Thomas inte har legat med varann?
    Kommer då Ridge att ångra sig?   

Är sååå nyfiken och orkar inte väntaTyst   

Angelina2006 Leo2010
  • Svar på tråden Glamour
  • mion
    SatuSv skrev 2012-02-15 10:19:24 följande:
    Åå jag vet vad som händer m steffy o liam hehe jag följer på facebook, i dagens avsnitt i usa ska dom skriva på skillsmässopapper... Tror oxå att liam kommer bli som ridge, gå fram o tillbaka mellan hope o steffy:/

men åh varför berättade du det
  • SatuSv

Äsch alla fattar ju att d kmr bli dom två igen:)

Var är bridget o bebisen? Dom har ju varit borta länge..

• soffliggaren
    SatuSv skrev 2012-02-15 19:49:36 följande:
    Äsch alla fattar ju att d kmr bli dom två igen:)

Var är bridget o bebisen? Dom har ju varit borta länge..
    Dom är tillbaka från semestern. Jackie skickade iväg Owen med familj. När dom kommer hem så gör Jackie slut och Owen flyttar in med Bridget och sonen.

Men barnet som Taylor födde åt Brooke bor väl hos Nick ? Jack heter han väl ?  Vart är han ?
  • mion
    soffliggaren skrev 2012-02-15 21:02:50 följande:
    Dom är tillbaka från semestern. Jackie skickade iväg Owen med familj. När dom kommer hem så gör Jackie slut och Owen flyttar in med Bridget och sonen.

Men barnet som Taylor födde åt Brooke bor väl hos Nick ? Jack heter han väl ?  Vart är han ?
    brooke o nick delar väl på han
  • Tvåälsklingar

Men är Jack Brooke och Nicks barn som Taylor födde? Trodde det var Nicks och Felicias son? Men RJ är Brookes och Ridges ?

• SatuSv

Ja jack är brooke o nicks barn men vette fasen var ungen är:/ Lite fjantigt att brooke skulle bråka för attdet var hennes ägg men ändå tycker jag att taylor är mamman.

Rj är ridge o brookes son.

• soffliggaren

Ridge ditt egotrippade as. Lämna över någon gång.Taylor var nu modig och gå i mot ditt ex. Jag önskar att det kom in en ny kvinna på Forrester och rör om i grytan Glad.

• KingzCrown
    SatuSv skrev 2012-02-16 08:47:21 följande:
    Ja jack är brooke o nicks barn men vette fasen var ungen är:/ Lite fjantigt att brooke skulle bråka för attdet var hennes ägg men ändå tycker jag att taylor är mamman.

Rj är ridge o brookes son.
    Men Brooke bråkade inte om att det var hennes ägg. Hon accepterade att Taylor skulle uppfostra honom som sin egen. Däremot blev hon bekymrad över att Taylor var inne i en alkoholist-fas just då när barnet var nyfött, och att hon dessutom hade ett förhållande med Brookes andra son Rick, vilket blev lite lustigt om Rick då skulle bli pappa åt sin bror. ;) Men det var Taylor som frivilligt och på eget bevåg lämnade över ungen till Brooke. För att Taylor själv ansåg att det var det rätta.
  • soffliggaren
    KingzCrown skrev 2012-02-17 18:44:47 följande:
    Men Brooke bråkade inte om att det var hennes ägg. Hon accepterade att Taylor skulle uppfostra honom som sin egen. Däremot blev hon bekymrad över att Taylor var inne i en alkoholist-fas just då när barnet var nyfött, och att hon dessutom hade ett förhållande med Brookes andra son Rick, vilket blev lite lustigt om Rick då skulle bli pappa åt sin bror. ;) Men det var Taylor som frivilligt och på eget bevåg lämnade över ungen till Brooke. För att Taylor själv ansåg att det var det rätta.
    Det är inte lätt att hänga med i svängarna Skrattande. Hade glömt att Taylor och Rick hade ihop det ett tag.
  • soffliggaren

Ehhh Thomas !!! någon ? Hallå Förvånad Förklara för mig Skrattande.  Jag smäller av. Vad är det för fel på dom,inavel ?

Svar på tråden Glamour