• SatuSv

Glamour

Är det ingen mer än jag som tok tittar på Glamour? Jag är sjukt nyfiken på vad som kommer att hända, så finns det någon som kan berätta...

Läste på FB att Liam och Steffy är gifta?What hur kommer det sig?
    Vad hände med han och Hope?  
    När kommer sanningen fram att Brooke och Thomas inte har legat med varann?
    Kommer då Ridge att ångra sig?   

Är sååå nyfiken och orkar inte väntaTyst   

Angelina2006 Leo2010
  • Svar på tråden Glamour
  • soffliggaren
    Tettan skrev 2012-01-23 21:38:27 följande:
    Går Glamour på TV nu?? Det var jättemånga år sedan jag såg det senast...

17.50 eller 18. Mån-Fre och som Mion skrev 7an Glad

Dessa missförstånd hahahaha. Ska bli spännande hur det blir med kollektionen. Nu kommer Glamour köra denna händelse i 14 dagar. Steffy,Hope och Liam. 
  • SatuSv

Hej alla Glamour tokiga:) jag håller på att få tuppjuck på hela serien,förra veckan såg jag bara ett avsnitt, har fått nog av Hope Liam o Steffy,även Ridge o pretto Taylor gaaaah! O hope ensp feg som bara inte konfronterade liam o steffy när dom kysstes i bilen,utan stack som en feg jävel. O Rick ser ju helt plastic fantastic ut hahah riktig glamour skådis:p

Angelina2006 Leo2010
  • SatuSv

Sorry skriver i iphone så det blir konstiga ord som ensp ,kanske skulle bli som...

Angelina2006 Leo2010
  • paula26

kommer Liam och Hope att gifta sig? jag vet att liam kommer att gifta sig med Steffy, men hoppas att han o Hope hittar tillbaka till varandra... tycker att Steffy är en riktig häxa...hon säger att brook  är typ en ho...a men själv så är hon förs ute efter pappan o nu sonen..   tycker också att Hope har lekt lite för mycket med honnom, men om inte Steffy hade varit där heeeeellllaaaa tiden, så hade hope varit gift med Liam....   grrrrr

• soffliggaren

Varför vill hon ha honom tillbaka ? Hope såg dom kyssas. Vad ska hon göra ? Sära och säga förlåt Liam för att du fått vänta så länge ?

Dagens avsnitt var lite löjligt... Taxin ! Så onödig, vad tillförde den sekvensen ?

Jaha nu är det topmodell... Tur jag ser på dokumentärer emellanåt Skrattande     

• SatuSv

Vet inte om hope o liam kommer gifta sig, hon kommer ju börja dejta tomas o tomas o steffy gör allt för att hope o liam inte ska ses. Ja dagens avsnitt var blä, orkar inte ens titta för jag stör mig så mycket på hope-liam-steffy o liams jäkla farsa!!! Gaaaah!!!

Angelina2006 Leo2010
  • mion

Finns det nån tråkigare än taylor??????????  Kollade nyss o konversationen melllan henne o brokke är ju sanslös! Vilket jäkla ältande o hade jag varit brooke hade jag täppt igen truten på taylor för LÄNGESEN

• SatuSv

Skulle taylors unge mörda nån så skulle hon ändå försvara henne oooooh she's innocent. Klarade inte av att se dagens avsnity blir bara irriterad på deras babblen o sen dom i alperna. När ska det hända något kuuuuul!!!!

Angelina2006 Leo2010
  • mion
    SatuSv skrev 2012-02-02 23:02:15 följande:
    Skulle taylors unge mörda nån så skulle hon ändå försvara henne oooooh she's innocent. Klarade inte av att se dagens avsnity blir bara irriterad på deras babblen o sen dom i alperna. När ska det hända något kuuuuul!!!!

ja vad ska man säga....  varför tittar man ens man blir bara förbannad!  Taylor står o säger att hope ska låta bli liam för han är förlovad med steffy,men det gäller bara nu o INTE när liam var förlovad med hope,kräääääääks på taylor o glamour just nu haha
Svar på tråden Glamour