• SatuSv

Glamour

Är det ingen mer än jag som tok tittar på Glamour? Jag är sjukt nyfiken på vad som kommer att hända, så finns det någon som kan berätta...

Läste på FB att Liam och Steffy är gifta?What hur kommer det sig?
    Vad hände med han och Hope?  
    När kommer sanningen fram att Brooke och Thomas inte har legat med varann?
    Kommer då Ridge att ångra sig?   

Är sååå nyfiken och orkar inte väntaTyst   

Angelina2006 Leo2010
  • Svar på tråden Glamour
  • mion

undra om steffy o taylor går till samma frisör hahahaha gud hur dom ser ut i håret!  O nya rick ser ut som en tvättäkta Dskådis från 80 talet haha

• soffliggaren
    mion skrev 2012-02-09 18:04:07 följande:
    undra om steffy o taylor går till samma frisör hahahaha gud hur dom ser ut i håret!  O nya rick ser ut som en tvättäkta Dskådis från 80 talet haha

Jag tycker nog att Taylors frissa är värre... Jag hade ställt krav. Herregud det är Glamour Skrattande. Det är så synd att hon har opererat sig för mycket. Jag tyckte hon var snygg för 5 år sen.. Hennes överläpp har passerat gränsen.

Jackie ser nästan likadan ut som när hon gjorde Nord och Syd.   
  • mion
    soffliggaren skrev 2012-02-09 18:15:20 följande:

Jag tycker nog att Taylors frissa är värre... Jag hade ställt krav. Herregud det är Glamour Skrattande. Det är så synd att hon har opererat sig för mycket. Jag tyckte hon var snygg för 5 år sen.. Hennes överläpp har passerat gränsen.

ser fruktansvärt ut men steffys utväxt är inte o leka med haha
  • KingzCrown
    soffliggaren skrev 2012-02-09 18:15:20 följande:

Om du kollar lite närmre på Taylors frissa, så syns det att hon har peruk. Minns för några år sen när hon födde barn (den ungen som var befruktad med Brookes ägg eller hur det nu var) så under scenen med förlossningen syntes det jätteväl, för peruken hamnade lite på sniskan med "hårfästet" och allt. Såg otroligt pinsamt ut!
  • Little Ms Chatterbox
    mion skrev 2012-02-07 18:58:18 följande:
    jo sen att blir det slut mellan brooke o ridge så går han automatiskt till taylor..  Vem gör så liksom?
    Jag tittade på Glamour för 17-18 år sen och då höll han på samma sätt! han vandrade mellan Brooke och Taylor då med. Han har ett mentalt gummiband som gör att han inte kan hitta någon annan tjej.
  • soffliggaren
    KingzCrown skrev 2012-02-09 18:37:15 följande:
    Om du kollar lite närmre på Taylors frissa, så syns det att hon har peruk. Minns för några år sen när hon födde barn (den ungen som var befruktad med Brookes ägg eller hur det nu var) så under scenen med förlossningen syntes det jätteväl, för peruken hamnade lite på sniskan med "hårfästet" och allt. Såg otroligt pinsamt ut!
    Ååååå men dom avsnitten såg jag. Kan bara hända i Glamour Skrattande Peruk då förstår jag varför håret ser så tillrätta lagt ut. Det ser så sprayat ut, ingen luft.

Varför har hon det ? 
  • mion
    Little Ms Chatterbox skrev 2012-02-09 18:41:50 följande:
    Jag tittade på Glamour för 17-18 år sen och då höll han på samma sätt! han vandrade mellan Brooke och Taylor då med. Han har ett mentalt gummiband som gör att han inte kan hitta någon annan tjej.

fantastiskt hur han kan koppla av o på känslorna så =) haha
  • Tvåälsklingar

Men vart tog det där barnet som Taylor födde vägen Har inte följt serien på många år men blev fast nu igen när jag är mammaledig så har nog missat en hel del. Vad bra att Brooke pratade med Liam, spännande i slutet av dagens avsnitt när Hope och Liam träffades..

• mion
    Tvåälsklingar skrev 2012-02-14 22:29:35 följande:
    Men vart tog det där barnet som Taylor födde vägen Har inte följt serien på många år men blev fast nu igen när jag är mammaledig så har nog missat en hel del. Vad bra att Brooke pratade med Liam, spännande i slutet av dagens avsnitt när Hope och Liam träffades..

han bor ju med brooke då det var hennes barn -s-
  • SatuSv

Åå jag vet vad som händer m steffy o liam hehe jag följer på facebook, i dagens avsnitt i usa ska dom skriva på skillsmässopapper... Tror oxå att liam kommer bli som ridge, gå fram o tillbaka mellan hope o steffy:/

Svar på tråden Glamour