• SatuSv

Glamour

Är det ingen mer än jag som tok tittar på Glamour? Jag är sjukt nyfiken på vad som kommer att hända, så finns det någon som kan berätta...

Läste på FB att Liam och Steffy är gifta?What hur kommer det sig?
    Vad hände med han och Hope?  
    När kommer sanningen fram att Brooke och Thomas inte har legat med varann?
    Kommer då Ridge att ångra sig?   

Är sååå nyfiken och orkar inte väntaTyst   

Angelina2006 Leo2010
  • Svar på tråden Glamour
  • KingzCrown
    soffliggaren skrev 2012-02-29 18:26:17 följande:
    Ehhh Thomas !!! någon ? Hallå Förvånad Förklara för mig Skrattande.  Jag smäller av. Vad är det för fel på dom,inavel ?
    Haha, menar du Thomas & Hope? Men de har ju både olika mammor och pappor så de är inte mer släkt än någon annan egentligen.
  • soffliggaren
    KingzCrown skrev 2012-02-29 21:21:01 följande:
    Haha, menar du Thomas & Hope? Men de har ju både olika mammor och pappor så de är inte mer släkt än någon annan egentligen.
    Hhahaha just det men jag ser dom som syskon.  Först mamman och sen dottern...

Tack för svaret. Nya kyssar i morgon Skrattande  
  • SatuSv

Har missat veckans avsnitt!!! Men vadå Hope o Liam var ju på G förra veckan.. Har han gått tillbaka till Steffy? Whyyy??

• soffliggaren
    SatuSv skrev 2012-03-01 09:21:30 följande:
    Har missat veckans avsnitt!!! Men vadå Hope o Liam var ju på G förra veckan.. Har han gått tillbaka till Steffy? Whyyy??

Steffy har erkännt för Liam förutom linbanestoppet. Liam är arg. Dom har inte kommit någonstans på en vecka så du kan vara lugn. Taylor vet om allt nu för Steffy har berättat.

Thomas och Hope pratade om hennes kollektion och vilket stöd hon har från alla tjejer. Thomas ser Hope djupt i ögonen och kyssen är ett faktum. Hope går ut från kontoret och Liam kommer runt hörnan. Han ser henne och Thomas tittar fram och säger att han ska hålla sig till Steffy.  

Skrattande
  • SatuSv

Va så han valde henne nu.. Dom va ju så lyckliga nyss för några dar sen.. Jag har spoilat för långt fram så jag hänger inte med vad som händer nu. Hann nu se tio minuter..

• Fashionista1

Hopppar in här , hatar/älskar Glamour =))  Är det bara jag som tycker att Steffy o Bill var ett riktigt radarpar, hoppas det blir dom två igen och inte hans mesiga son

• soffliggaren

Jag blir så äcklad av Amber. Har alltid tyckt hon är vidrig. Gå inte den vägen igen Rick....

Tyckte med att Steffy och Bill va ett bra par. Lite tryck i det förhållandet. Hon är ju maktgalen Steffy

Satu var är du och spoilar ?   

• Fashionista1

a fy fan, amber kan dom stryka helt i manus,..

Taylor är ju sjukt enkelriktad, kunde inte hålla mig för skratt när hon skulle sitta o försvara Steffy och Liams 3 dagar gamla äktenskap som "såååå seriöst", och tyckte att alla skulle lämna dom ifred, men vänta nu ...Steffy var ju ett klister på Liam när han var upptagen om jag inte minns fel 
    hehehhe...man kan ju aldrig sluta roas av Glamour, den saken är säker 

• SatuSv

Finns en sida där en tjej uppdaterar lite kort varje dag i så facebook där står d lite varje dag o man får se små klipp.

• mion

Bara ÄLSKAR Katie! Hon säger som det är hon o hycklar INTE =)

Svar på tråden Glamour