• SatuSv

Glamour

Är det ingen mer än jag som tok tittar på Glamour? Jag är sjukt nyfiken på vad som kommer att hända, så finns det någon som kan berätta...

Läste på FB att Liam och Steffy är gifta?What hur kommer det sig?
    Vad hände med han och Hope?  
    När kommer sanningen fram att Brooke och Thomas inte har legat med varann?
    Kommer då Ridge att ångra sig?   

Är sååå nyfiken och orkar inte väntaTyst   

Angelina2006 Leo2010
  • Svar på tråden Glamour
  • SatuSv

Hahaa Taylor ser ut som ett troll,har ni ser finska Rölli Peikko? Samma frisyr hahahaaa.
    Att deras päron hela tiden lägger sig i gaaah,fjantigt!

• beadis
    SatuSv skrev 2012-05-18 18:05:04 följande:
    Hahaa Taylor ser ut som ett troll,har ni ser finska Rölli Peikko? Samma frisyr hahahaaa.
    Att deras päron hela tiden lägger sig i gaaah,fjantigt!

Tyckte också hon såg ruffsig ut i håret o JAAA jag är finsk så vet nog allt vem röllipeikko är  
  • soffliggaren

Ridge hans polisonger eller ska jag säga polisongerna och Ridge.Skrattande Scarfen ligger så tillrätta lagd ut. Tur att dom alltid är inne.

Nu är det tjatit.

• beadis
    soffliggaren skrev 2012-05-23 18:30:30 följande:
    Ridge hans polisonger eller ska jag säga polisongerna och Ridge.Skrattande Scarfen ligger så tillrätta lagd ut. Tur att dom alltid är inne.

Nu är det tjatit.

"missade" igår tydligen inget särskilt eller?

När jag tänker på Ridge (vilket sker alltför sällan) Flört tänker jag alltid hur bestämt o stelt han går när han är arg..typ som nu när han skulle snacka med Liam

spänner upp sig, bröstet fram..har ni tänkt på det?

ja nu är det gäsp...ett enda långt gäääääsp      
  • mion
    beadis skrev 2012-05-24 08:03:17 följande:

"missade" igår tydligen inget särskilt eller?

När jag tänker på Ridge (vilket sker alltför sällan) Flört tänker jag alltid hur bestämt o stelt han går när han är arg..typ som nu när han skulle snacka med Liam

spänner upp sig, bröstet fram..har ni tänkt på det?

ja nu är det gäsp...ett enda långt gäääääsp      

samma samma stil jämt så otroligt fult o sen sjalen hahahaha såååå fult
  • soffliggaren

Så trött jag är på dom två nu, Ridge och Taylor. Stackars Brooke säger jag bara.
    Taylor ältar till förbannelse och Ridge den röven håller bara med. Det går så fort, varför det ?

Du och Ridge skulle gifta er men du blev brädad av Brooke. Du har även drogat Ridge en gång i tiden så han skulle älska dig ? m.m. Taylor back off !

Liam välj Steffi då får du ligga iallafall Glad

• soffliggaren

Hahahah dom  väntade så länge på att gifta sig att Liam drog till Steffi. Nu ska Hope  återigen vänta Förvånad. Taylor för faan hitta en karl !

• beadis

Har missat 3avsnitt nu, va va va har Liam valt Steffi eller,???

• soffliggaren
    beadis skrev 2012-05-31 07:23:41 följande:
    Har missat 3avsnitt nu, va va va har Liam valt Steffi eller,???
    Näää men han är bara svag. Hope går runt som en prinsessa nu. Liam har skickat efter annulleringspapper. Steffi tycker det är brist på respekt. Det är som om deras äktenskap aldrig skulle existerat säger hon.
    Jag säger att det skulle det inte heller Skrattande. Han var sugen och Bill stannade liften.
    Steffi är ledsen över det hela och säger till Liam att du kommer tillbaka när du inser att Hope är som förr. Omogen och sval.

Det andra står still. Inget om Pam och det hon gjorde. Bill och Katie ingenting heller.

Du kan va lugn Cool
  • beadis
    soffliggaren skrev 2012-05-31 09:35:35 följande:
    Näää men han är bara svag. Hope går runt som en prinsessa nu. Liam har skickat efter annulleringspapper. Steffi tycker det är brist på respekt. Det är som om deras äktenskap aldrig skulle existerat säger hon.
    Jag säger att det skulle det inte heller Skrattande. Han var sugen och Bill stannade liften.
    Steffi är ledsen över det hela och säger till Liam att du kommer tillbaka när du inser att Hope är som förr. Omogen och sval.

Det andra står still. Inget om Pam och det hon gjorde. Bill och Katie ingenting heller.

Du kan va lugn Cool
    Ok va skönt, då kan jag pusta ut

Kommer nämligen missa 3veckors avsnitt from nästa fredag.

Nää nu måste det börja hända saker...fattar inte hur länge de ska dra ut på hope liam steffi historian... bla bla bla bla bla bla bla    
Svar på tråden Glamour