• SatuSv

Glamour

Är det ingen mer än jag som tok tittar på Glamour? Jag är sjukt nyfiken på vad som kommer att hända, så finns det någon som kan berätta...

Läste på FB att Liam och Steffy är gifta?What hur kommer det sig?
    Vad hände med han och Hope?  
    När kommer sanningen fram att Brooke och Thomas inte har legat med varann?
    Kommer då Ridge att ångra sig?   

Är sååå nyfiken och orkar inte väntaTyst   

Angelina2006 Leo2010
  • Svar på tråden Glamour
  • SatuSv

Jag har oxå missat ett par avsnitt.. Som han velat mellan Hope o Steffi:/ Nu vill jag se andra! Trött på deras jäkla drama!! Hitta ny tjej ist!

• Fru KM

Så sjukt trött på denna steffy-liam-hope dramat, slutar nästan kolla på serien pga detta.

• soffliggaren
    SatuSv skrev 2012-06-05 18:18:02 följande:
    Men hallå är inte det gamla avsnitt som går? Varför....
    Va ! ?  Du har spoilat för mycket nu Skrattande.

Vad har hänt idag ? Min särbo ringer alltid vid fel tidpunkt, medvetet börjar jag tro.

Steffi och Hope hade choklad i ansiktet.. Liam såg bekymrad ut i en sekvens, hade det med pappret att göra ?
  • mion

bla bla bla såååååååååååå drygt denna historia är,hur ska steffi kunna ta liam seriöst när han skrattar o ler med henne?  Hade jag varit hope så hade jag sagt men ta han dåÅååååå!  Fattar steffi inte att han inte vill ha henne!  

Vadå kasta sig in i bröllop? Va fan gjorde hon då?  

• SatuSv

Hände inte det här när hope o liam sist skulle gifta sig...? Nu är jag förvirrad haha ja jag kanske har spoilat för mkt:) Är ju fan i fb gruppen så dagligen står det något så jag vet ungefär vad som händer fram över. Men lite förvirrad blir jag:p

Ja steffi vad ska man säga,hur kan hon vilja leva med en människa som VILL ha en annan?!? Eller hope som fortsätter kämpa,jag hade nog sagt bye för länge sen. O liams pappa som aldrig kommer ge upp,ta steffi själv din jäkla stone face!!

• Fru KM

Å vad jag blir trött på denna historia, kan dom inte bara hitta andra... Hur länge ska detta hålla på? Finns det ens andra med i Glamour längre?

• SatuSv

Det kommer hålla på ett tag till säkert:/ Haha ja man kan ju undra om det finns andra i serien längre:) Jag kollar inte varje dag längre för jag orkar inte heller med trio ältandet. Man missar ju ändå inget:/

• soffliggaren
    SatuSv skrev 2012-06-06 18:21:30 följande:
    Va va va!!? Har Rick o Steffi varit förlovade?! När fasen då??
    Du det undrade jag med ! När hände detta ? Hur gamla var dom då ?

Någon som vet ? Beadis är borta så hon kan inte svara Skrattande
Svar på tråden Glamour