• SatuSv

Glamour

Är det ingen mer än jag som tok tittar på Glamour? Jag är sjukt nyfiken på vad som kommer att hända, så finns det någon som kan berätta...

Läste på FB att Liam och Steffy är gifta?What hur kommer det sig?
    Vad hände med han och Hope?  
    När kommer sanningen fram att Brooke och Thomas inte har legat med varann?
    Kommer då Ridge att ångra sig?   

Är sååå nyfiken och orkar inte väntaTyst   

Angelina2006 Leo2010
  • Svar på tråden Glamour
  • Fru KM

Alltså jag är ju inget glamour proffs men Rick var ju ihop med Phoebe o senare även Taylor, var ju pga detta pheobe var i samma bil som Rick o dog och därefter blir även Steffy ihop och förlovad med honom. Men Rick gjorde detta för att hämnas Ridge...

• soffliggaren
    Fru KM skrev 2012-06-06 21:14:01 följande:
    Alltså jag är ju inget glamour proffs men Rick var ju ihop med Phoebe o senare även Taylor, var ju pga detta pheobe var i samma bil som Rick o dog och därefter blir även Steffy ihop och förlovad med honom. Men Rick gjorde detta för att hämnas Ridge...
    Inget proffs Drömmer.  Phoebe och Taylor är jag med på men jag måste ha missat Steffy. Två systrar och mamman Förvånad
    Rick har legat i minsann.
  • mion
    soffliggaren skrev 2012-06-06 21:59:03 följande:
    Inget proffs Drömmer.  Phoebe och Taylor är jag med på men jag måste ha missat Steffy. Två systrar och mamman Förvånad
    Rick har legat i minsann.
    ändå klagar taylor på brooke jämt ang henne o alla hennes forrester män lol,ska hon säga som är värst av alla..
  • SatuSv

Jo jag minns det med phoebe o taylor men har totalt missat steffi.. Eller så har jag bara glömt. Ja taylor är ju ingen helgon hon själv som oxå varit med alla män:/

Blev ju lite intressant nu när rick o steffi ska arbeta tillsammans:)

• Fru KM

Ja Taylor klagar så på Brooke men hon har minsann legat i hon med

• mion
    Fru KM skrev 2012-06-07 11:06:12 följande:
    Ja Taylor klagar så på Brooke men hon har minsann legat i hon med
    Ja hon är fan värre...  tom med brookes son...
  • Mortilla

Gud vad man blir trött på Hope Är hon rädd för sex på nåt sätt. Känns som hon inte vågar ha sex med Liam och använder Hope for the future som ursäkt. Liam som är så himla lättpåverkad av vad folk säger, lika bra han går tillbaka till Steffy Tröttsamt

• SatuSv

Ja jag förstår heller inte grejen med att hon ska vara så pryd,om hon nu verkligen vill leva med liam resten av sitt liv och är säker på han så borde hon ju ha gått hela vägen med honom.
    Gårdagens avsnitt så tror jag att liam knackar på hopes dörr och rick på steffys. Får se på måndag.
    Tycker att liam borde träffa nån helt ny istället.. Men vad jag vet så tänker inte bill ge upp!

• soffliggaren
    SatuSv skrev 2012-06-16 11:44:25 följande:
    Ja jag förstår heller inte grejen med att hon ska vara så pryd,om hon nu verkligen vill leva med liam resten av sitt liv och är säker på han så borde hon ju ha gått hela vägen med honom.
    Gårdagens avsnitt så tror jag att liam knackar på hopes dörr och rick på steffys. Får se på måndag.
    Tycker att liam borde träffa nån helt ny istället.. Men vad jag vet så tänker inte bill ge upp!
    Det hade varit skönt om någon ny donna hade tagit Liam med storm Glad. Tror verkligen Liam att Hope tänker ligga med honom  nu ? Ursäkta språket nu...Hope är kuk rädd Skrattande

Har inte sett på några dagar men det står väl still.
Svar på tråden Glamour