• SatuSv

Glamour

Är det ingen mer än jag som tok tittar på Glamour? Jag är sjukt nyfiken på vad som kommer att hända, så finns det någon som kan berätta...

Läste på FB att Liam och Steffy är gifta?What hur kommer det sig?
    Vad hände med han och Hope?  
    När kommer sanningen fram att Brooke och Thomas inte har legat med varann?
    Kommer då Ridge att ångra sig?   

Är sååå nyfiken och orkar inte väntaTyst   

Angelina2006 Leo2010
  • Svar på tråden Glamour
  • soffliggaren

Ville bara skriva att jag såg Stephanie i Dallas igår. En pudding var hon. Hon skulle hjälpa JR med att bli betrodd igen och rensa hans dåliga rykte Skrattande

• SatuSv

Haha kuk rädd.. Jag tittar bara när jag har tid annars så står det still:/ inget nytt liksom.

• SatuSv

Idag hann jag bara se typ tio sista minuterna. Vem knackade på Hopes dörr efterom jag såg att Liam pratade med Stefanie? O rick gick till steffie...

• soffliggaren

Jag har ingen aning för jag såg inte igår. Jobbar vid den tiden nu så jag hoppas ni andra ser Glad

• Fru KM

Tror det var Brooke för jag såg när hon o Hope pratade.

Förresten, nån som sett Dirty Soap? Älskar dessa reality serier med skådisar man ser i sina serier. Bl.a. Är ju Brandon Beemer med, Owen. Looooove him

• SatuSv

Alltså jag äcklas av jackie o owen som dom håller pååå. Blir skit irriterad:/

Tror inte Hope kommer ha sex med Liam som hon sa fast på finare språk" hon vill ge hela sig till han..." I dont think so!

Sen stör jag mig på Liam varför kan han inte säga åt sin pappa på skarpen??! Jag hade nog sagt att han kommer inte se mig mer om han fortsätter att lägga sig i.

• SatuSv

Jag har inte hört talas om Dirty soap:O vilken kanal går den på:)!

• Fru KM

Dirty Soap går på E handlar om några såpa skådisar. Bl.a. Är Nadia Borling med, Chloe i Days och Brandon Beemers flickvän.

• soffliggaren

Hope sök hjälp.

Glamour är humor, ibland.

Tänkte gnälla lite över denna tjatiga historia men orkar inte men är lite nöjd över att Hope gav sig själv till Liam.

• SatuSv

Jag missade glamour! Har tagit hand om ett översvämmat förråd:/
    Men vadå så Hope och Liam fick äntligen till det?sex alltså?!?
    Jaaaag vet hur hela sagan om dom två slutar tihihi, läste på fb o en tjej i usa hade spoilat:p

Svar på tråden Glamour