• SatuSv

Glamour

Är det ingen mer än jag som tok tittar på Glamour? Jag är sjukt nyfiken på vad som kommer att hända, så finns det någon som kan berätta...

Läste på FB att Liam och Steffy är gifta?What hur kommer det sig?
    Vad hände med han och Hope?  
    När kommer sanningen fram att Brooke och Thomas inte har legat med varann?
    Kommer då Ridge att ångra sig?   

Är sååå nyfiken och orkar inte väntaTyst   

Angelina2006 Leo2010
  • Svar på tråden Glamour
  • SatuSv

Hahahaa ja vad ska man säga,vissa perioder är serien spännande men nu har sen bara varit lång tråkig,har inte tittat på ett tag:/

Jag tycker att Liam ska träffa en ny tjej istället för ingen passar med han. Hope är så jobbig,sätter sig själv i pottan hela tiden som inte kan va ärlig mot Liam. Och steffy njäää..

Man blir koko!!!

• Ladytjorven
    SatuSv skrev 2012-08-20 22:22:18 följande:
    Hahahaa ja vad ska man säga,vissa perioder är serien spännande men nu har sen bara varit lång tråkig,har inte tittat på ett tag:/

Jag tycker att Liam ska träffa en ny tjej istället för ingen passar med han. Hope är så jobbig,sätter sig själv i pottan hela tiden som inte kan va ärlig mot Liam. Och steffy njäää..

Man blir koko!!!

Japp...

Och Liam vill båda äta kakan och ha den kvar!! (Två brudar)... 
  • Fru KM

Usch vad trött jag är på denna trio och Bill som hela tiden ska lägga sig i. Och att Liam tillåter detta. Bläää! Nä in med lite nytt tycker jag.

• SatuSv

Baaah! Nu vet jag inte vad som stämmer längre,läst en sak på fb,sen efter ett tag står det annat//
    Får helt enkelt bara se själv.

Har tittat några dar,lite kul att Amber photoshoppade Ricks bilder haha

• soffliggaren

Amber är bara så äcklig. Såg ni hur hon skulle förföra RickKräks.  Varför säger inte Liam sanningen ? Vi vet att han vill ha Steffi . Brooke går på om att hon vill att Hope ska ha det bra och verkligen ska övertyga Liam till att stanna kvar. Det är kört nu Brooke !

Jag tittar lite extra nu på Ridge och verkligen insuper hans röst och polisonger Skrattande En vacker dag i framtiden så vill vi ha han tillbaka.

• SatuSv

Haha ja det kommer ju vara konstigt att titta på Glamour utan Ridge:)

• Rullebulle

Voj, voj...jag började kolla på glam is 1989, eller var det 88. Blev fast direkt! Även fast det var den mest irriterande saken som nånsin skådats i rutan, så älskade jag denna såpa. Flyttade till USA, så lyckan var ju total när man var precis up to speed. Sen, när Brooks och Riggans ungar växte upp och blev snoriga tonåringar på en pisskvart,så tyckte jag det blev för sinnesrubbat, så jag slutade faktiskt kolla. Nu har jag inte sett Glammis på år och dar, ja, nån gång har man väl råkat se, men följer det absolut inte längre. Hur fan kan ungjävlarna nu typ vara äldre än sina föräldrar, haha? Men åååh, jag kommer ihåg att jag tyckte Brooke var så himla söt, jag ville verkligen se ut som henne då, haha. Och så Taylor då, när hon kom in i bilden, hon var så bedårande vacker. Riggan har jag alltid tyckt varit ful, för breda käkar liksom. Och Thorn har ju haft flera skådespelare. Kommer ni ihåg fina Caroline, när hon och Riggan skulle gifta sig? Och Brooke var bara en hjälp till sin mammas catering firma. Och Brookes syrror...den yngsta, vad hette hon, Kate? Hon led av finnar och hade komplex, var kär i nån snubbe som hette Rocco. Oj, oj...vilka minnen. Trots att jag inte kollar längre är det trist att höra att Ridge ska sluta. Känns som om ännu en epok här i livet är över...lol. äh, egentligen borde dom lägga ner hela skiten, det var bara bra förr! Och ni som vill veta i förväg vad som händer, det är ju bara att googla, finns säkert massa spoilers.

• rasmusomiranda

står att sista programmet var nr 242 av 250.....vad händer sen??? ska vi inte få se mera av bästa serien

• SatuSv

Va? Näää det kan väll inte stämma? Eller? Kanske dom menar säsong typ fast det ändå rullar på?

Oj RulleBulle kul att veta för så länge har jag inte hunnit se serien:D jag var 4år då när du började titta:) Jag började följa nångång i början av 2000,sen tittade några år,sen pausade och tittade till och från. Men nu har jag följt den lääänge:))

• rasmusomiranda

kollar man på tv 4 play så står det så.... missar jag kikar jag alltid där.. står samma i typ såna tablåer

detta står på sidan igår
    Del 242 av 250. Amerikansk dramaserie från 2011. Om familjerna Forrester, Logan och Spectra. De tillhör gräddan av Los Angeles innefolk och har inga skrupler när det gäller att tjäna pengar och hålla sig kvar på toppen

Svar på tråden Glamour