Voj, voj...jag började kolla på glam is 1989, eller var det 88. Blev fast direkt! Även fast det var den mest irriterande saken som nånsin skådats i rutan, så älskade jag denna såpa. Flyttade till USA, så lyckan var ju total när man var precis up to speed. Sen, när Brooks och Riggans ungar växte upp och blev snoriga tonåringar på en pisskvart,så tyckte jag det blev för sinnesrubbat, så jag slutade faktiskt kolla. Nu har jag inte sett Glammis på år och dar, ja, nån gång har man väl råkat se, men följer det absolut inte längre. Hur fan kan ungjävlarna nu typ vara äldre än sina föräldrar, haha? Men åååh, jag kommer ihåg att jag tyckte Brooke var så himla söt, jag ville verkligen se ut som henne då, haha. Och så Taylor då, när hon kom in i bilden, hon var så bedårande vacker. Riggan har jag alltid tyckt varit ful, för breda käkar liksom. Och Thorn har ju haft flera skådespelare. Kommer ni ihåg fina Caroline, när hon och Riggan skulle gifta sig? Och Brooke var bara en hjälp till sin mammas catering firma. Och Brookes syrror...den yngsta, vad hette hon, Kate? Hon led av finnar och hade komplex, var kär i nån snubbe som hette Rocco. Oj, oj...vilka minnen. Trots att jag inte kollar längre är det trist att höra att Ridge ska sluta. Känns som om ännu en epok här i livet är över...lol. äh, egentligen borde dom lägga ner hela skiten, det var bara bra förr! Och ni som vill veta i förväg vad som händer, det är ju bara att googla, finns säkert massa spoilers.