• SatuSv

Glamour

Är det ingen mer än jag som tok tittar på Glamour? Jag är sjukt nyfiken på vad som kommer att hända, så finns det någon som kan berätta...

Läste på FB att Liam och Steffy är gifta?What hur kommer det sig?
    Vad hände med han och Hope?  
    När kommer sanningen fram att Brooke och Thomas inte har legat med varann?
    Kommer då Ridge att ångra sig?   

Är sååå nyfiken och orkar inte väntaTyst   

Angelina2006 Leo2010
  • Svar på tråden Glamour
  • SatuSv

Vem vill ni att Liam ska va med? Jag tycker Hope men ändå inte.. Hon e så blåst. O steffy är för mkt..

• That is life

Jag tycker steffy för liam verkar vara lyckligare med steffy och ha roligare med steffy. Hope tycker jag är blåst, osäker, stel och verkar tycka att hon är bättre än alla andra. Nej jag gillar verkligen inte hope eller hennes mamma brooke.

Att inte kunna tala är inte detsamma som att inte ha något att säga
  • kakkia

Jag tyckte steffy va uppblåst och självbelåten i början när hon gav sig fan på att sno liam och jag hejjade på hope men nu när allt äntligen lugnat ner sig för att sedan brusa upp igen så tycker jag faktist att liam ska stanna med steffy. hope hade flera val och hade kunnat skriv på papperna TVÅ gånger men avböjde då är det faktist nog enligt mig!
    Steffy har blivit helt annorlunda och verkligen mognat på senaste tiden.
    Dom två är ett fint par men gillade dock inte det senaste avsnittet mellan steffy och hope!!
    Sluta bråka tjejer!

• SatuSv

Heheeee så liam o steffy gifter sig igen... Hon utnyttjar väll att hon e preggo o snälle liam stannar därför.. Fjant!

• SatuSv

Ooo herreguuud vilken fjant Bill är!! Såg nu att han högg sin med mini svärdet haha. Hade jag varit Liam så hade jag bara gått för det där lilla gör inget. Vill hoppa in i tvn o spöa biiiiill!!

• Mamma till 5 underbara barn

Undra om steffi medvetet blir gravid för att inte förlora Liam desperat försök att ha han kvar.

• SatuSv

Det tror jag. Läste ngt på fb om bröllop mellan dom.
    Jag tror faktiskt att något kommer att hända med barnet,det är ju Glamour så det måste hända lite drama,steffyliamhope dramat kommer liksom aldrig ta slut:/

• sassa1

Jag läste på FB något om att något händer Brooke. När kommer Ridge tillbaka?

• SatuSv

Ja undrar om han kmr tillbaka,säkert eftersom att dom inte tig död på han. Men då kommer det nog va annan skådis:) undrar vem...

Svar på tråden Glamour