• SatuSv

Glamour

Är det ingen mer än jag som tok tittar på Glamour? Jag är sjukt nyfiken på vad som kommer att hända, så finns det någon som kan berätta...

Läste på FB att Liam och Steffy är gifta?What hur kommer det sig?
    Vad hände med han och Hope?  
    När kommer sanningen fram att Brooke och Thomas inte har legat med varann?
    Kommer då Ridge att ångra sig?   

Är sååå nyfiken och orkar inte väntaTyst   

Angelina2006 Leo2010
  • Svar på tråden Glamour
  • Mamma till 5 underbara barn
    auo skrev 2013-05-17 16:41:08 följande:
    och senaste nytt är att steffy och taylor är off från serien ...  steffy får missfall ..   

Slutar bägge ?
  • auo

jupp så skriver dom på fb ... att båda slutar ..  Hunter Tylo off contract, will exit B&B in July

Steffy contract is up in June she is not resigning at the time instead is going to take a break and when returning will resign her contract . So they say anyways. I myself don't think she will return . Yes hunter is leaving

https://www.facebook.com/TheBoldandtheBeautiful?hc_location=stream
  • auo
    Hunter's last airdate on B&B is July 3. We thank you all for all the love and support that you have shown her all these years - please visit our official website www.huntertylo.com for more. xo Team Hunter
  • Mamma till 5 underbara barn

Ok ridge Stephanie Taylor steffy borta då blir mindre och mindre folk ju om inte nya kommer

• SatuSv

Serien kommer nog att ta slut. Undrar om steffy då drar till paris... Kul det skulle va om liam hittade nån annan o hope blir ensam:p.

• mor2012

Jag höll så länge på hope , men blev till sist så trött på hennes sätt och överkänslighet. Tjuvtittade lite på youtube jag med och när jag såg att Brooke var gravid var min första tanke , e inte hon 50-plus??? Hon verkar bli gravid bara hon skakar i mäns kalsonger hmm. Hon har ju hope med sin dotters ex,. Vad e hennes problem?

• SatuSv

Hejjade oxå på Hope förut men nu e hon vara jobbig.. Steffy med.
    Ja Brooke borde ju vara nåt sånt och nasty att ha barn med sitt barns man:/

• SatuSv

Förresten vem e pappa till Bridget? Är det samma som Rick? Alltså eric? Har aldrig tänkt på det..

• Mälaröbo

Det gjordes faderskapstest på Bridget. Det stod mellan Eric och Ridge. Namnet fick hon för att Brooke trodde det var Ridge.
    B-Ridge-t
    Erics dåvarande psykofru Shiela mixtrade med testerna så att Ridge skulle vara pappan men sen kom det fram att det var Eric iaf.

• SatuSv

Jahaa där ser man:) Sheila var farlig hon:) Kul det skulle va om hela serien gick i repris! Jag började följa ungefär år 2000. Några år följde jag inte men tittade ibland men det var lätt att "hitta tillbaks". Taylor var vacker förut!

Svar på tråden Glamour