• SatuSv

Glamour

Är det ingen mer än jag som tok tittar på Glamour? Jag är sjukt nyfiken på vad som kommer att hända, så finns det någon som kan berätta...

Läste på FB att Liam och Steffy är gifta?What hur kommer det sig?
    Vad hände med han och Hope?  
    När kommer sanningen fram att Brooke och Thomas inte har legat med varann?
    Kommer då Ridge att ångra sig?   

Är sååå nyfiken och orkar inte väntaTyst   

Angelina2006 Leo2010
  • Svar på tråden Glamour
  • soffliggaren

Fan ta er Liam och Hope !  Just när man vill ha lugn och ro så gapar han att han älskar henne

Vem har fixat Steffies ögonbryn Förvånad Dom ser bedrövliga ut. Det är snyggt med lite tjocka men dom ser dit satta ut och verkligen svartsvart

Tror ni verkligen Ridge som figur kommer tillbaka ? Han drog väl för att han fick för lite pengar ?

• SatuSv

Jag tror ridge kommer tillbaka! Läste lite spoiler och jeeeeeeeeezeeees!!!! Gamlingen Brooke kommer bli preggo! Ni kan nog gissa m vem:O SteffyLiamHope ja där vet ni nog eftersom Steffy är gravid. Meeen det kommer mera:) äntligen börjar det hända lite spännande saker! Men bara synd att d är långt kvar.

• Mr p daddy

Vaaa? Erkänn hon bli gravid me Bill den lilla räkan?! Äckligt, hur kan nån vilja ta i henne efter att hon gått igenom VARENDA man i familjen??

Blir de alltså Liam o steffy pga att hon bli gravid?? Va kan möjligtvis mer hända? Hope blir oxå gravid kanske???

• mion
    Mr p daddy skrev 2013-05-09 08:25:54 följande:
    Vaaa? Erkänn hon bli gravid me Bill den lilla räkan?! Äckligt, hur kan nån vilja ta i henne efter att hon gått igenom VARENDA man i familjen??

Blir de alltså Liam o steffy pga att hon bli gravid?? Va kan möjligtvis mer hända? Hope blir oxå gravid kanske???
    fast det har ju taylor med  =)
  • SatuSv

Ja visst e de hemskt:/men Bill vill tillslut fixa ihop sin familj o lilla brooke blir förkrossad.. Katie hamnar på sjukhus innan. Liam vill ha Hope men när han får veta att steffy är gravid så ska han ta sitt ansvar,dom gifter sig o hope försöker crascha bröllopet...

• SatuSv

Jävla taylor sån jävla pantskaft! Säger till Hope att Du vill väll inte vara som din mamma o splittra familjer" vad fan gjorde steffy då när hope o liam skulle gifta sig!! Två ggr!!

• soffliggaren

Taylor och Brooke är stöpta i samma form Oskyldig

Hur lång tid har det gått sen Hopes och Liams bröllop, Glamourtid nu.

Tänker på hur mycket tid hon lägger ner på att reparera ett dött förhållande. Dött och dött Liam hoppar på vilket tåg som helst.

• SatuSv

Ja jag fattar inte hur liam ens pallar. Han e lika korkad han med.. Men man blir ju bara såååå irriterad på taylor,nu har hon minsann rätt för hennes dotter e m liam. Sen när det är tvärtom då är brooke på. Never ending story.

• MalinEddie

Jag vet vad som händer men det vill ni väl inte veta?

Avskyr CIO-metoder.
Svar på tråden Glamour