• SatuSv

Glamour

Är det ingen mer än jag som tok tittar på Glamour? Jag är sjukt nyfiken på vad som kommer att hända, så finns det någon som kan berätta...

Läste på FB att Liam och Steffy är gifta?What hur kommer det sig?
    Vad hände med han och Hope?  
    När kommer sanningen fram att Brooke och Thomas inte har legat med varann?
    Kommer då Ridge att ångra sig?   

Är sååå nyfiken och orkar inte väntaTyst   

Angelina2006 Leo2010
  • Svar på tråden Glamour
  • Tihi

Börjar det inte bli lite väl överdrivet med att Brooke alltid tar allas män och nästan alltid lyckas bli gravid också trots att hon föreställer 50 år snart? Och att Rick, Hope och Brooke alltid "vinner" i alla lägen över resten av gänget? Undrar varför Jackie M familjen försvann? Måste vara ett år sen dom var med nu och det börjar bli lite tråkigt när allt bara kretsar runt Logan och Forrester familjerna. Håller någon med? Men jag kan inte sluta titta. Är det någon mer än jag som stör sig på hur Hope alltid måste fnittra efter varje mening hon säger?

• Tihi
    Valkyria75 skrev 2013-09-16 19:07:43 följande:
    Var har Ridge tagit vägen?
    Skådisen hoppade av serien för ett år sen och dom ersatte honom tydligen inte.
  • Tihi

Får jag fortsätta gnälla lite? Tycker det är löjligt hur dom går från en famn till en annan verkligen samma dag som det tar slut med den nuvarande. Och inte bara det, dom ska alltid förlova sig samma dag bokstavligt talat, timmen efter, att den förra gick ut genom dörren. Giftermålet kommer alltid direkt också. Varför sån panik? Och varför får vi aldrig se karaktärerna vänta en månad åtminstone innan dom går vidare med nästa kvinna eller man? Det blir mer än löjligt när dom gör så med alla par varje gång.

• SatuSv

Ooja, herregud Brooke alltså, hon har verkligen inga gränser alls. Skiter i att Eric och Taylor faktiskt är tillsammans. Och Hope,låt för fasen Liam vara. Så fort Steffy förlorade barnet så springer hon efter Liam. Serien där ingen har moral.:)

Angelina2006 Leo2010Charlie2012
  • jagochingenannan
    Tihi skrev 2013-09-16 19:13:19 följande:
    Börjar det inte bli lite väl överdrivet med att Brooke alltid tar allas män och nästan alltid lyckas bli gravid också trots att hon föreställer 50 år snart? Och att Rick, Hope och Brooke alltid "vinner" i alla lägen över resten av gänget? Undrar varför Jackie M familjen försvann? Måste vara ett år sen dom var med nu och det börjar bli lite tråkigt när allt bara kretsar runt Logan och Forrester familjerna. Håller någon med? Men jag kan inte sluta titta. Är det någon mer än jag som stör sig på hur Hope alltid måste fnittra efter varje mening hon säger?
    Håller med, GIllar inte Logan familjen, och Hope's skratt orkar jag inte med! Sådan Mor sådan dotter. Håller mig vid Taylor och Steffy den moraliska sidan :D
  • ALLIEVERDO
    jagochingenannan skrev 2013-09-28 23:42:29 följande:
    Håller med, GIllar inte Logan familjen, och Hope's skratt orkar jag inte med! Sådan Mor sådan dotter. Håller mig vid Taylor och Steffy den moraliska sidan :D

Samma här. Otroligt hur arg man kan bli när man tittar på en såpa haha.. men jag skäller tillbaka ibland och min man skrattar å säger det bara är tv.. men det otäcka är väl att det finns människor med så lite moral i den verkliga världen också tyvärr
  • ALLIEVERDO

Shit bara lust klappa till hope alltså. Hon ska vara så omtänksam och bäst men vem fan står och tjatar om att de ska vara tillsammans när han precis mist sitt barn och hans fru lämnar honom. Kan han få sörja? Å idag säga att hon tror detta hänt precis som det var menat att dom skulle vara tillsammans.Åh säga att ett barn dött för de ska vara tillsammans. Idiotiskt A å att de dömer ut steffy hela tiden

• Björnbärspaj

Plocka bort pengarna och sätt dem bland bergen någonstans så blir de en perfekt hillbillyfamilj.

• SatuSv

Ha haaa jag visste att Ridge kommer tillbaka! Dock en annan skådis.

• SatuSv

Enligt facebook sidan är det en som heter Thorsten Kaye..

Svar på tråden Glamour