• SatuSv

Glamour

Är det ingen mer än jag som tok tittar på Glamour? Jag är sjukt nyfiken på vad som kommer att hända, så finns det någon som kan berätta...

Läste på FB att Liam och Steffy är gifta?What hur kommer det sig?
    Vad hände med han och Hope?  
    När kommer sanningen fram att Brooke och Thomas inte har legat med varann?
    Kommer då Ridge att ångra sig?   

Är sååå nyfiken och orkar inte väntaTyst   

Angelina2006 Leo2010
  • Svar på tråden Glamour
  • OnlyOne

Jo då! Jag vill veta. Har läst på en del spoiler sidor. Är ju inte mindre kul att se på serien för det.

• MalinEddie
    OnlyOne skrev 2013-05-15 17:32:21 följande:
    Jo då! Jag vill veta. Har läst på en del spoiler sidor. Är ju inte mindre kul att se på serien för det.
    Det låter som att TS tillåter spoilers också med tanke på TS så okej. Jag brukar titta på detta när jag pendlar och är uttråkad, har sett så långt fram som till 2 maj i USA.

Brooke är gravid! Med Bill Spencer.
    Liam har gift sig med Steffy. Han är överlyckligt över att bli pappa. Hope kommer givetvis inte ge upp.
    Taylor är tillsammans med Eric. De bor ihop. Taylor är oroad över Katie och har konfronterat Brooke. Då sa Brooke något i stil med att hon ska passa sig då hon kan få Eric lätt som än plätt om hon skulle vilja igen.

Avskyr CIO-metoder.
  • Mamma till 5 underbara barn

Jises så brooke sviker sin syster och blir gravid med Bill hon lär sig tydligen aldrig hur blir de med Katie ?

Haha och Taylor med Eric hon drar ju över alla män oxå så hon ska vara tyst ang brooke dom e ju likadana

• That is life

Jag har kollat på youtube fram till igår usa avsnitt och steffy förlorar barnet i en mc olycka.

Att inte kunna tala är inte detsamma som att inte ha något att säga
  • SatuSv

Jag såg på fb sidan att Steffy låg på sjukhus. Visste att det skulle hända,och så kommer säääääkert Liam vända sig till hope för tröst. Vad tror ni?

Har läst fram till senaste avsnittet i usa,men det står inte så värst mkt så jag följer fb sidan.

That is life skrev 2013-05-16 11:01:02 följande:
    Jag har kollat på youtube fram till igår usa avsnitt och steffy förlorar barnet i en mc olycka.

Finns avsnitten på youtube ?
  • MalinEddie
    Mamma till 4 underbara barn skrev 2013-05-16 18:35:45 följande:

Finns avsnitten på youtube ?
    Mycket finns på youtube men i delar. Själv laddar jag ner och det tar väl ca 3 min att få hem ett helt avsnitt. Jag har sett till slutet nu och Steffy förlorar barnet som sagt.

Avskyr CIO-metoder.
  • That is life

Jag kollar hela avsnitt. Sök på the bold and the beautiful 5 - 16 - 13 (månad-dag-år) ska man se dagens så får man kolla dagen efter.

• auo

och senaste nytt är att steffy och taylor är off från serien ...  steffy får missfall ..   

Svar på tråden Glamour