• SatuSv

Glamour

Är det ingen mer än jag som tok tittar på Glamour? Jag är sjukt nyfiken på vad som kommer att hända, så finns det någon som kan berätta...

Läste på FB att Liam och Steffy är gifta?What hur kommer det sig?
    Vad hände med han och Hope?  
    När kommer sanningen fram att Brooke och Thomas inte har legat med varann?
    Kommer då Ridge att ångra sig?   

Är sååå nyfiken och orkar inte väntaTyst   

Angelina2006 Leo2010
  • Svar på tråden Glamour
  • soffliggaren
    SatuSv skrev 2013-06-04 00:08:41 följande:
    Jahopp Taylos ska strutta runt i underkläder för Eric........
    Skrattande
    Jag bara väntar på när Steffie ska berätta att hon är gravid. Det händer ju ingenting på den fronten alls och Hope går där och bara väntar.

Jag måste ha missat det här med bebisen som är död/försvunnen. Vem är hon som springer i cafèt ? Maya ?
  • kakkia

Jag missade hela veckans avsnitt det sista jag såg var när Maya kom in på cafet och dazzy hade precis fått reda på att hela adoptivfamiljen omkommit i en olycka!...
    Vad händer sen fram tills fredagen?...

• OnlyOne
    SatuSv skrev 2013-05-20 00:14:48 följande:
    Jahaa där ser man:) Sheila var farlig hon:) Kul det skulle va om hela serien gick i repris! Jag började följa ungefär år 2000. Några år följde jag inte men tittade ibland men det var lätt att "hitta tillbaks". Taylor var vacker förut!

Vore kul med en repris tycker jag också men då nerbantad version. Många gånger ältas det och snackas det i veckor, månader innan en tråd får en upplösning.

Jag saknar Sally eran med Clark, Darla, Saul med flera. Nu om alla ska sluta känns det intelika att följa serien längre.
  • ssk student
    OnlyOne skrev 2013-06-12 17:02:54 följande:

Vore kul med en repris tycker jag också men då nerbantad version. Många gånger ältas det och snackas det i veckor, månader innan en tråd får en upplösning.

Jag saknar Sally eran med Clark, Darla, Saul med flera. Nu om alla ska sluta känns det intelika att följa serien längre.
    nästan plågsamt se hur Liam kastas mellan Hope och sin fru Stefanie. Vilken usel kille Liam, han borde åka efter Stefanie, ta reda på sanningen. Brooke borde lägga ner sitt engagemang i Hopes kärleksliv.t Båda Hope (mor som dotter) och Brooke lär lika som bär, de har alltid ett så bra manipulativt svar på sina resonemang. Så irriterande att ingen sätter stop för de båda två.

Det ältas och det förklaras i det oändliga...smärtsamt följa men samtidigt så beroendeframkallande. Vem tror på Liam + Hope? Vem tror/hopas att Liam vaknar och åker efter sin fru Stefanie? Stefanie borde glämma Liam, han är inte bra nog för henne om han nu kliver i famnen till Hope igen. Då förtjänar de varandra minsann...

SSK-karolinska inst,
  • ALLIEVERDO
    ssk student skrev 2013-06-21 18:36:55 följande:
    nästan plågsamt se hur Liam kastas mellan Hope och sin fru Stefanie. Vilken usel kille Liam, han borde åka efter Stefanie, ta reda på sanningen. Brooke borde lägga ner sitt engagemang i Hopes kärleksliv.t Båda Hope (mor som dotter) och Brooke lär lika som bär, de har alltid ett så bra manipulativt svar på sina resonemang. Så irriterande att ingen sätter stop för de båda två.

Det ältas och det förklaras i det oändliga...smärtsamt följa men samtidigt så beroendeframkallande. Vem tror på Liam + Hope? Vem tror/hopas att Liam vaknar och åker efter sin fru Stefanie? Stefanie borde glämma Liam, han är inte bra nog för henne om han nu kliver i famnen till Hope igen. Då förtjänar de varandra minsann...

Ja..åååh, jag vet inte hur mycket jag sitter och skäller på tvn ibland alltså..är såå irriterad på Brooke och Hope som hela tiden har skäl..
    som nu senast när de fick prästen att tycka det var okej att överraska med ett bröllop-.
    så var skälen åh..nu glömde jag va prästen sa bla..men jag bara..VA DUBBELMORAL och..ja det va precis likadant för steffy och liam då..

De verkar inte ha någon respekt för något.. att de har mist ett BARN..ett LIV..å ja det va MENINGEN för att DOM ska kunna vara tillsammans osv..så löjligt.. å att liam hela tiden springer tillbaka är skrattretande.. 
  • OnlyOne

Komik på högsta nivå! Eric och Taylor?! Serien griper efter halmstrån för att bibehålla "spänningen". Och Rick som helt plötsligt är jätteförälskad i Maya? Kom igen... Varför fortsätter man enträget att kolla egentligen?

• Mamma till 5 underbara barn

Fy för brooke hon tar alla män tom sin dotters man och nu sin systers man nu usch

• SatuSv

Alltså brooke går alltid för långt. Hon kommer försöka få Eric till att säga att han är pappan men han vägrar, så ni kan väll ana vilka medel hon tar till:/ Nu spoilar jag men steffy lämnar liam........................................................ Hinner se avsnitt ibland men har spoilat ända till november:O

Angelina2006 Leo2010Charlie2012
Svar på tråden Glamour