ssk student skrev 2013-06-21 18:36:55 följande:
nästan plågsamt se hur Liam kastas mellan Hope och sin fru Stefanie. Vilken usel kille Liam, han borde åka efter Stefanie, ta reda på sanningen. Brooke borde lägga ner sitt engagemang i Hopes kärleksliv.t Båda Hope (mor som dotter) och Brooke lär lika som bär, de har alltid ett så bra manipulativt svar på sina resonemang. Så irriterande att ingen sätter stop för de båda två.
Det ältas och det förklaras i det oändliga...smärtsamt följa men samtidigt så beroendeframkallande. Vem tror på Liam + Hope? Vem tror/hopas att Liam vaknar och åker efter sin fru Stefanie? Stefanie borde glämma Liam, han är inte bra nog för henne om han nu kliver i famnen till Hope igen. Då förtjänar de varandra minsann...
Ja..åååh, jag vet inte hur mycket jag sitter och skäller på tvn ibland alltså..är såå irriterad på Brooke och Hope som hela tiden har skäl..
som nu senast när de fick prästen att tycka det var okej att överraska med ett bröllop-.
så var skälen åh..nu glömde jag va prästen sa bla..men jag bara..VA DUBBELMORAL och..ja det va precis likadant för steffy och liam då..
De verkar inte ha någon respekt för något.. att de har mist ett BARN..ett LIV..å ja det va MENINGEN för att DOM ska kunna vara tillsammans osv..så löjligt.. å att liam hela tiden springer tillbaka är skrattretande..