• SatuSv

Glamour

Är det ingen mer än jag som tok tittar på Glamour? Jag är sjukt nyfiken på vad som kommer att hända, så finns det någon som kan berätta...

Läste på FB att Liam och Steffy är gifta?What hur kommer det sig?
    Vad hände med han och Hope?  
    När kommer sanningen fram att Brooke och Thomas inte har legat med varann?
    Kommer då Ridge att ångra sig?   

Är sååå nyfiken och orkar inte väntaTyst   

Angelina2006 Leo2010
  • Svar på tråden Glamour
  • soffliggaren
    SatuSv skrev 2013-10-16 10:14:27 följande:
    Ha haaa jag visste att Ridge kommer tillbaka! Dock en annan skådis.
    Hahahah herregud. Jag trodde soppan höll på att ta slut.

Taylor är helt galen i sin besatthet av Brooke. Nu vet inte jag om sanningen kommer fram till Katie men vet ni andra ?
  • scars1212
    soffliggaren skrev 2013-10-16 17:11:05 följande:
    Hahahah herregud. Jag trodde soppan höll på att ta slut.

Taylor är helt galen i sin besatthet av Brooke. Nu vet inte jag om sanningen kommer fram till Katie men vet ni andra ?
    Taylor galen? Brooke ligger med sin systers man. I mina ögon är hon galen. Detta är Brooke vi pratar om, kvinnan med inga moraler.

Ja Taylor berättar för hela familjen imorgon vad Brooke gjorde med Bill.

Vill du veta nåt mer? Gå lite ner. Vill du inte veta? Gå inte ner.

.
    .

.
    .
    .
    .
    .

.
    .
    .
    .
    .
    .

.
    .
    .
    .
    .
    .

.
    .
    .
    .
    .
    .

.
    .
    .
    .
    .

.
    .
    .
    .
    .

.
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .

.
    Bill och Brooke är förlovade och kommer säkert gifta sig. Jag sa ju detta är Brooke vi pratar om :)
  • soffliggaren

Hahahaha Brooke. Taylor har tagit över Stephanies roll lite. Hon ska tvunget bevisa att Brooke inte har ändrats alls genom åren. Det var mer så jag menade om Taylors galenhet Glad.

En annan sak nu ang Hopes hår, Har hon peruk eller är det eget ?

Tycker det är så tillrätta lagt.

• mion
    scars1212 skrev 2013-10-16 18:48:26 följande:
    Taylor galen? Brooke ligger med sin systers man. I mina ögon är hon galen. Detta är Brooke vi pratar om, kvinnan med inga moraler.

Ja Taylor berättar för hela familjen imorgon vad Brooke gjorde med Bill.

Vill du veta nåt mer? Gå lite ner. Vill du inte veta? Gå inte ner.

.
    .

.
    .
    .
    .
    .

.
    .
    .
    .
    .
    .

.
    .
    .
    .
    .
    .

.
    .
    .
    .
    .
    .

.
    .
    .
    .
    .

.
    .
    .
    .
    .

.
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .hahaha

.
    Bill och Brooke är förlovade och kommer säkert gifta sig. Jag sa ju detta är Brooke vi pratar om :)
    hahaha Taylor är väl lika om inte värre       
  • scars1212
    mion skrev 2013-10-16 22:42:21 följande:
    hahaha Taylor är väl lika om inte värre       
    Ummmmm nej? Taylor ligger inte med sin systers man som Brooke? Är det bara jag här som är på den moraliska sidan? Så glad att Brooke blir avslöjad !!!!
  • soffliggaren
    scars1212 skrev 2013-10-17 17:52:17 följande:
    Ummmmm nej? Taylor ligger inte med sin systers man som Brooke? Är det bara jag här som är på den moraliska sidan? Så glad att Brooke blir avslöjad !!!!
    Taylor har legat med Rick..Hon tar även det mesta som Brooke dragit över. Thorn.. för att nämna någon. Nu har hon även Eric Skrattande
    Så nej Taylor är inte bättre än Brooke. Den enda med moral i serien är väl Katie ?
  • mion
    soffliggaren skrev 2013-10-17 19:12:34 följande:
    Taylor har legat med Rick..Hon tar även det mesta som Brooke dragit över. Thorn.. för att nämna någon. Nu har hon även Eric Skrattande
    Så nej Taylor är inte bättre än Brooke. Den enda med moral i serien är väl Katie ?
    hahaha precis..  men detta är sanslöst extremt dåligt  =)Foten i munnen
  • scars1212
    soffliggaren skrev 2013-10-17 19:12:34 följande:

Fast alla som Taylor har legat med var singla. Eric är singel, det sårar ingen? men ni kan inte säga samma sak om Brooke? Eller hur? Haha. Dagens avsnitt var underbar! Brooke är äntligen avslöjad! WOOOHOOO
  • scars1212
    mion skrev 2013-10-17 20:31:34 följande:
    hahaha precis..  men detta är sanslöst extremt dåligt  =)Foten i munnen

att ligga med sin dotters pojkvän 3 gånger och sen ligga med sin systers man och bli gravid är också extremt dåligt och äckligt. Haha :)
Svar på tråden Glamour