• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • SaJo81

Nu är jag tillbaka i vardagen! Åkte på spa i lördagsförmiddag och spa:ade hela dagen, drack lite öl (fasen vad gott det var) käkade en jättefin lunch och middag, sov som en prinsessa, fick världens goaste hotellfrukost igår sen kom min bror och hämtade mig så åkte vi till Borås och kollade på Elfsborg-Åtvidaberg så nu har vi upplevt ett guld till på plats :) haft det helt underbart och tror jag lyckats ladda batterierna lite

• SaJo81

Åh ja det var det :) aningen mer energi nu än innan jag åkte! Lär ju få leva på den upplevelsen ett tag för det dröjer nog innan man kommer iväg igen!

• momster

Härligt det låter med spa.
    Själv funderar jag på om man ska fixa barnvakt och ta med mannen på bio.

Här har nätterna blivit lite bättre sen vi började med att han får sova i baby skyddet.
    Fast hoppas de blir ännu bättre efter operationen.
    Ringde och kollade hur lång väntetid det var och fick då till svar att som det ser ut nu ska vi ha fått hem en tid senast 3 december men vi ska även sätta upp han på att vi kan komma på avboknings tider.
    Men hur gör man med fasta på så här små ? Ska man bara låta de skrika eller vad kan man göra ? Nån som vet ?

• chess07
    momster skrev 2012-11-05 17:34:32 följande:
    Härligt det låter med spa.
    Själv funderar jag på om man ska fixa barnvakt och ta med mannen på bio.

Här har nätterna blivit lite bättre sen vi började med att han får sova i baby skyddet.
    Fast hoppas de blir ännu bättre efter operationen.
    Ringde och kollade hur lång väntetid det var och fick då till svar att som det ser ut nu ska vi ha fått hem en tid senast 3 december men vi ska även sätta upp han på att vi kan komma på avboknings tider.
    Men hur gör man med fasta på så här små ? Ska man bara låta de skrika eller vad kan man göra ? Nån som vet ?
    Vad skönt då borde de inte dröja för länge innan ni får komma in...!
    Angående fastan så TROR jag att det är så att man ger mat tills man kommer in och sen får dem fasta. Alltså att dem får dropp och fastar någon timme på sjukhus innan operationen.
  • chess07
    momster skrev 2012-11-05 22:29:07 följande:
    Chess: tack men vi borde ju få mer info innan själva operationen oxå tycker jag.
    Ja det får vi verkligen hoppas att ni får :) 
    skönt att han sover gott i babyskyddet, hoppas de fortsätter så ni får lite lugnt :)
  • millifjor

Vad ska man fixa i fars dag present!? Magnus måste ju få nåt nu när det är hans första fars dag

• momster

Nu har jag pratat med öron igen och operationen kommer ske inom november. De väntar bara på svar från narkosen om han ska ligga på barn avd eller uppe på öron eftersom han är under 6 månader.

Så himla skönt att det verkar gå fort nu iallafall.