• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • anjiali

Sajo : yes !!! Lättad över att han vann.

Skuttare: hihihi där sa du det till och med två gånger
    Hoppas det är SNART det blir bättre :-/

• enilorac81

Anjiali- har du testat "sova hela natten kuren"?

Jag har inte gjort det, men fick boken av en vän och läste igenom det, låter ju fantastiskt om det funkar.

Verkar som om ni pratar sex...det har vi genomfört men "hinner" inte lika ofta som innan vi fick barnð???

• grahnkotten

Jag fick KS så sexet var igång efter 2 veckor, men kan väl säga att det inte var super skönt i början! Men nu känns det som innan!

Sajo: vilka sötnosar! :)

Idag är det kladdkakansdag och det måste firas! ;) på lördag är det dop, så måste börja dona idag!

• momster

Vi har oxå sexat några gånger men det blir absolut inte som innan. Men lusten har kommit mer nu efter att jag slutat amma. Men med barnen hemma blir det inte mycket av. Hoppas på bättre sömn snart så då kanske man orkar mer.

• tundra

Jag helammar och har väldigt låg sexlust - spontant har jag inget behov alls tyvärr - men vi försöker att ha sex en gång i veckan i väntan på att det ska kännas roligare. Det är ju mysigt om inte annat och startar vi inte upp det kommer maken få gå utan länge.
    Tråkigt att det ska vara så svårt att känna sig sugen.

• anjiali

Jisses. Kände mig rätt så ok idag. Ny duschad, rena mysbyxor och han få på mig strumpor innan jag hämtade barnen. Så såg jag de piffiga mammorna på promenad !!!! Hur orkar de ???

• momster

I dag blir vår plutt 4 månader.
    Har oxå varit på 4 månaders koll.
    Han har blivit 63,6 cm lång och väger 6680 gram :)
    Nu är nästa koll vid 6 månader :)