• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • SaJo81
    AAEV skrev 2012-11-06 23:37:18 följande:
    Vi har inte haft sex än, jag har liksom ingen lust! :(
    Nej det hade inte jag heller, men jag kände att jag var tvungen att ta mig tid att få tillbaka lusten, den kommer tyvärr inte av sig själv här....(hos mig alltså) ju längre jag går utan desto längre till kan jag gå utan problem!

• SaJo81

Här kommer en nytagen bild på lillfisen Bastian Hjärta

Skickar med ett hyfsat tappert försök till en bild på alla tre, ni ser ju lillemans öron på bilden haha....han sitter kanske inte så jätteba hos sina bröder men jag har matchat dom snyggt i alla fall :P

• Sladdis

SaJo: Jättefina bilder.

Jag kan också gå hur länge som helst utan ju längre tid det går. Det var också min anledning att hugga tag i det direkt.

Tror det du känner är helt normalt med tanke på dina skador. Själv har jag fått väldigt sköra slemhinnor så det svider lite ibland. Det ska förhoppningsvis bli bra när jag slutar amma.

• anjiali

Sajo: vilka fina pojkar du har .

Nope här har vi inte hoppat upp i sadeln ännu . Jag skulle nog kunna leva utan sex.
    Å som läger är nu med M på nätterna så orkar jag inte :-/.
    Inatt har jag ammat fem gånger.
    Vad ska vi göra ???? Igår provade vi ersättning men då ville hon inte ha. Hon är inte hungrig utan vill nig bara snutta tutte . Funkar ju inte när jag har två andra barn att ta hand om. Måste vara lite mer utvilad.

• skuttare

Jodå vi har testat på. En gång bara det var efter 6 v eller nåt sånt. Jag är ju väldigt kvällstrött så det är svårt att få till det. Speciellt efter som hon helst sover på mig på kvällen.

• skuttare

Anjiali: det är sååa jobbigt att inte få sova speciellt när man har fler barn. Och det är så hemskt att säga detta för jag hatar själv att få höra det. Men det är bara att härda ut det går snart över. Så nu var det sagt

• skuttare

Anjiali: det är sååa jobbigt att inte få sova speciellt när man har fler barn. Och det är så hemskt att säga detta för jag hatar själv att få höra det. Men det är bara att härda ut det går snart över. Så nu var det sagt

• SaJo81

Gött att vakna till Obamas vinnartal :) måste nu gå in och väcka dom stors grabbarna så vi kan gå till dagis! God morgon :)