• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • millifjor

Och jag är en sån som nästan alltid piffar till mig när jag ska nånstans, blir så mkt gladare av att se mig själv i spegeln o se fräsch ut!
    Har köpt nya fina kläder o nytt smink tillochmed

• Emmizen80

Ellabella, Anijali: så kan det ju vara, hade själv inte en tanke på det. Blev mest förvånad att han reagerade som han gjorde. Första tanken jag hade var sprutan och om han minns, men det kännser troligt att han blev lite rädd för henne som han inte kände igen.

• Emmizen80

Sex, diskuterade ni... Vad är det??? Näe, sååå illa är det inte, men nästan. Orken och lusten är inte som förr, visst händer det, och när det väl händer är det ju bra. Maken längtar till ett mer aktivt och regelbundet sexliv, som vi hade innan graviditeten. Lusten försvann iom plussat på gravtestet, så tyvärr sinade sexet ganska fort. Vill ha tillbaka lusten, men hur gör man??

• FruSandra

Jag vet inte heller vad sex är.. Typ.. Saknar de inte alls faktiskt. Men som ja skrev förut kan de ha med amningen att göra

• SaJo81

Jag köpte såna sjukt Goa haremsbyxor i Thailand för ett år sen, inte speciellt snygga och grenen är nästan vid fötterna men det e resår i midjan och dom är sjukt sköna så dom bor jag typ i! Synd att det e vinter nu för jag kan inte ha dom ute längre :P matchar mina luffarbyxor med linne och sletna gympardojjor! Känner mig inte hetast i stan men ärligt vem bryr sig? Var på Ikea förra veckan med en kompis som blev sjukt impad över att jag faktiskt dagen till ära tagit på mig mascara :P och min lilla sover från 20-8 ungefär!

• anjiali

Om jag ska iväg på nått då fixar jag mig. Men hemma här till vardags när jag bara ska ut och gå och hämta barnen är jag nöjd om jag är ren och hel .
    Så nu tar jag och försöker kliva i mina mysbrallor. Har den värsta träningsvärken !!! Kan knappt röra mig :0 !!!

• anjiali

Inatt har jag fått sova till fyra, sen tills nu . Mannen har inte sovit en blund. M har vaknat varje timma och en av barnen kissade i sängen. Så han var lagom pigg när han kom och väckte mig fyra för att gå till jobbet !!! Stackarn !
    Jag fick mersmak på sömn !!!