• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • Lyckliglottad
    jessamy skrev 2011-11-14 16:11:30 följande:
    Jag vill med vara med. Heter Linnea Möller. undervattensbild pa mig o min dotter
    hitta inte dig. inboxa mig så får du lägga in mig och sedan bjuder jag in dig
  • Lyckliglottad
    gloriosa skrev 2011-11-14 15:23:26 följande:
    Kanske måste vara Helene Halmsjö
    Testa annars med min gmail [email protected]
    fixat
  • Lyckliglottad
    Vitsippa80 skrev 2011-11-14 16:29:43 följande:
    Kul med FB-grupp! Undrar dock om man kan se varandras profiler där, även om man inte är vänner utan "bara" är med i samma grupp? (jag är lite restriktiv med vad jag visar nämligen och om man inte är vänner fattar jag inte hur man kan ställa in sekretessinställningar...?)
    vissas logger kan man se. Men gruppen är hemlig.
  • Tvåbarnsmamman78

Skulle också vilja vara med i FB gruppen men vågar inte riktigt än ifall någon skulle se... Men hakar gärna på om några veckor om det är ok...

• Karolina 83

Hej Joinar er alla idag! plussade förrigår och detta medför en BF 20120718. Stackars barn måste dela fördelsedag med mig, jäkla tur vi har då =) Maken är glad ett datum mindre att komma ihåg säger han.

• s85

Hej, vill gärna oxå vara med i FB gruppen, Sandra Fredriksson från Oskarshamn, har samma bild som här på FL. Glad

• s85
    Lyckliglottad skrev 2011-11-14 10:15:04 följande:
    Nu har jag startat en grupp på FB vi som är gravida med BF i JULI/AUGUSTI och ingen kan se nånting så länge man själv inte är medlem i guppen. så man behöver inte vara rädd för att någon ska se
    Hej, kan du lägga till mig som medlem. Sandra Fredriksson, bor i Oskarshamn 
  • Lyckliglottad
    s85 skrev 2011-11-14 17:30:35 följande:
    Hej, vill gärna oxå vara med i FB gruppen, Sandra Fredriksson från Oskarshamn, har samma bild som här på FL. Glad
    Fixat :)
  • Lyckliglottad
    Tvåbarnsmamman78 skrev 2011-11-14 16:47:09 följande:
    Skulle också vilja vara med i FB gruppen men vågar inte riktigt än ifall någon skulle se... Men hakar gärna på om några veckor om det är ok...
    Det är ingen som kan se då den är HEMLIG!! :)
  • MIJV

hej

vill gärna oxå vara med på fb. hur gör man?

/mijv

Svar på tråden Juli bebis 2012