• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • Lyckliglottad
    gloriosa skrev 2011-11-14 12:50:47 följande:
    Jag vill också vara med på fb sidan
    Helenehalmsjö
    Hitta ingen med detta namn?
  • Älskadelillaliv

Maria Carlsson heter jag. Det är en bild på mig och sambon. Han är mycket längre än mig mörkhårig i kostym. Förklara för jag antar att det finns en del med mitt namn

• Lyckliglottad
    Älskadelillaliv skrev 2011-11-14 14:29:24 följande:
    Maria Carlsson heter jag. Det är en bild på mig och sambon. Han är mycket längre än mig mörkhårig i kostym. Förklara för jag antar att det finns en del med mitt namn
    Tror jag hitta er men skrev inbox så det blir rätt person
  • brodelina

Hoppar in här, plussade för nån vecka sedan. Går in i vecka 7 imorn så beräknat den 9 juli.
    Är från Malmö och har en son på snart 2 år, nån mer från Malmötrakten? 

• MLT
    Soffiie skrev 2011-11-14 12:06:46 följande:
    är det någon av er som ska vaccinera sig? mot influensan behöver man göra det när man är så tidigt i graviditeten? det är ju gratis för gravida.. bara en undran
    Jag känner att det är en för känslig period just nu som embryot går igenom, vill inte spruta in något främmande i kroppen. Jag vaccinerade mig inte mot svininfluensan heller, var gravid när det skrevs som mest om den.
  • s85

Idag såg man ett hjärta som slog, så otroligt skönt! Glad Och mitt nu beräknade förlossningsdatum är den 6 juli! Gravid så nu ska jag laga  en omega 3 rik middag! Skrattande

• enutavmiljoner
    Sladdis skrev 2011-11-14 11:43:21 följande:
    Det finns mycket att vara orolig för så här i början, men att du inte mår illa behöver du inte oroa dig för. Inte alls alla som gör det. Själv mådde jag illa som attan och spydde innan jag ens plussat vid mina båda andra graviditeter, men denna gången är det bara ett litet illamående som ligger i bakgrunden. Vissa mår inte illa alls.
    Hejsan :D Skönt att höra.. Ja man har ju hört att alla graviditeter kan vara olika.. Ååååh hoppas att allt går bra fram tills v. 12 då man kan berätta för alla! Längtar så!
  • Vitsippa80

Kul med FB-grupp! Undrar dock om man kan se varandras profiler där, även om man inte är vänner utan "bara" är med i samma grupp? (jag är lite restriktiv med vad jag visar nämligen och om man inte är vänner fattar jag inte hur man kan ställa in sekretessinställningar...?)

Svar på tråden Juli bebis 2012