• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • Gulia84

Liam går ut med möbler och om man håller honom i händerna. Han har precis lärt sig att ställa sig upp från golvet utan att hålla i nåt. Nu ska han bara våga ta steget. Men det dröjer nog.

• chess07

Arvid går längs med möbler och väggar och går gärna när man håller i händerna. Sen älskar han att gå med sin "gåbil"! Han står själv korta stunder och sätter sig på huk. Dröjer nog ett tag till här också tror jag ;) nån gång i sommar börjar han nog tror jag!

• AnnaKaffekanna

Då är inte Dante ensam med att inte gå iafGlad. Dantes storasyster Leia tog sina första steg när hon var 13 månader så det kanske blir samma här.

• SaJo81

Vår lille kille har precis lärt sig krypa och ställa sig upp mot saker så det tar nog ett tag till innan han går :)

• SaJo81

Måste bara få skriva om min gårdag! Inte bebisrelaterat alls men jag hade en "fridag" från familjen och var på Håkan Hellström! Jävlar i min låda vad bra han är, är väl 4-5 gången jag ser han live men han blir bara bättre och bättre, lyfte hela Göteborg med Känn ingen sorg för mig Göteborg..... Yum, sen passade vi på att gå ut på krogen en sväng jag bästa vännen efter (blir både lätt och billigt när både svägerskan och hennes sambo jobbar där) svägerskan är bartender och hennes sambo står i dörren så gratis inträde och 8 drinkar för 100 spänn gillas! Sen fick jag ju skjuts hem också :) magisk kväll!

• Vicki123

Hej, ni som har syskon på förskolan. Vad behöver de? Regnställ, regnstövlar, liten ryggsäck?

Ska köpa Sulky - liten hiss o hoppas på syskon. Ngt förslag? Phil

• SaJo81

Våra grabbar har innetofflor en av dom viktigaste prylarna sen regnkläder, stövlar, och annat årstidsanpassat på förskola, extrakläder of course och när dom var små hade dom sina snuttisar där till vilan!

• Tekla78

Grattis Nilepile!

Vicki, dubletter av alla utekläder för att slippa släpa fram och tillbaks. Vi har inga innetofflor. Ofta går det åt mer kläder på fsk än när man är hemma. 2-3 ombyten ska alltid ligga på fsk och så hinner du kanske inte tvätta lika ofta som när du är hemma. Vi har 3snuttar. En hemma, en på dagis och en i reserv :)