• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • chess07
    Sladdis skrev 2013-06-05 18:47:02 följande:
    Nej men chess! Gud vad jobbigt. Lider med er. Tycker att man inte lever så fett med föräldrapenning men jag lovar att aldrig mer klaga. Har ni ingen ni kan låna av sålänge?

Nej med fp är man inte rik! Vi har redan lånat 3000 av mina föräldrar (som vi inte kunnat betala tillbaka än) förra månaden... Jag AVSKYR! att inte klara mig på egen hand... Ser inte fram emot att börja jobba men det kommer bli så mycket enklare ekonomiskt då iaf...
  • Sladdis

Chess: alla tycker nog att det är jobbigt att inte klara sig själv men tyvärr har de flesta av oss nog varit där någon gång. FP är jobbig nog men om en dessutom är arbetslös....

• chess07

Ja så är det sladdis... Totalinkomst på ca 20000 (försöker trots allt spara lite på dagarna...) är inte mycket att hurra över..! Men vi har ju klarat oss ända till nu iaf..!

• Sladdis

Chess: Det tycker jag är superduktigt av er! Inte lätt att klara sig över huvud taget i er situation men att dessutom spara dagar... Imponerad!!!

• chess07

Tack Sladdis... Vad gör man inte för barnen... Vi har 95 dagar kvar +alla lägstadagar iaf... Har gråtit av mig lite i telefon med mamma nu som undrar varför jag ska envisas med att jag inte vill låna... Så nu skulle dom sätta in pengar så vi klarar oss resten av månaden... Får ge tillbaka till dom när vi kan... :)

• Tekla78

Chess, hjälp vad jobbigt! Ja, att verkligen behöva vända på varenda öre tär verkligen på psyket. Skönt att ni kan låna och att din mamma verkar cool med det.

• nilepile89

Hej tjejer ! Jag fick ett klart och tydligt Gravid 1-2 veckor på mitt test nu :) om allt går vägen får Lea syskon i februari