• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • CattanB

Nu är jag i v 29. Men va inne på MVC idag och dem kunde se att de såg bra ut :D så lättad!!!

Men BM vill att jag ska ta de lugnt iaf... Kanske inte de lättaste med en liten donna som håller på att sakta men säkert lära sig gå och kartar upp o ner för soffan etc.
    Hehehe får bog säga till karln att hjälpa till lite mer hemma :P

• enilorac81

CattanB- jag är i vecka 26 och har problem med min ischiasnerv och sjukt trött! Elias (sonen) är så vild, inte stilla en sekund och ingen unge som vill sitta i knäet och vila, så när kvällen kommer och sambon kommer hem då lägger jag mig på soffan helt matt. Så skönt att få hjälp/avlastning!

Bara ta det lugnt...snart blir det fullt upp för dig igen

• CattanB

Enilorac81- jag har fått samma med ischias. Benet har vikit sig på mig ett par ggr. Tur man inte haft Othiliia i famnen :O

Nu planerar jag 1års kalaset här hemma. Hehe kunde inte låta bli att rensa rabatten på framsidan hehe. Två dagar gick de att slappna av innan jag fick myror i brallan :P

• FruSandra

Hörrni tjejer!
    Tänk att våra småpluttar blir 1 år nu!! och en del har redan blivit de. De e ju galet hur fort de gått!
    De bästa året i hela mitt liv :)