Inlägg från: momster |Visa alla inlägg
  • momster

Juli bebis 2012

Denver kommer inte få nått eget rum då han får dela med Trinity. Men vet inte när det blir. Vi har ju både Trinity och Denver sovandes inne hos oss än.

• momster

Då har dottern fått "eget" rum. Vi har delat av vardagsrummet så hon har fått halva det.
    Men när Denver är tillräckligt stor flyttar vi ut i vardagsrummet och dom får dela och ta Vårat rum som det ser ut nu.

• momster

SaJo : vi bor i en trea där det bara är kokvrå och en mat del i vardagsrummet.
    Nu har vi gjort så att vi satt upp draperi funderar på att fixa en vägg till mat delen och gjort det till ett rum till dottern på snart 3. Äldsta sonen som är 10 har fått eget rum och vi har det andra rummet och Denver sover inne hos oss.
    Så har vi köksbordet i vardagsrums delen.

• momster

Skuttare : vi är hemma och allt är som vanligt men man känner sig betydligt lugnare med larmet. De hade tagit en odling bakom näsan på han och hittat nå bakterier som kunde orsaka allt snor iallafall så i morgon får vi hämta ut penicillin åt han. Annars har de inte hittat nått fel.

• momster

SessanM : Denver har alltid sovit på mage tills vi fick lov att börja med baby skyddet.
    Nu när vi tog bort det sover han både på mage och rygg. Vi fick ju låna ett andningslarm pga hans andningsuppehåll men tror han larmar och har mer andningsuppehåll när han ligger på rygg men förstår din oro.

• momster

Oj här sover Denver nästan hela dagarna han kanske är vaken 3 timmar per dag. Nätterna vet jag inte om jag törs skriva men han vaknar Max 2 gånger/natt för att äta och hoppas det fortsätter så. Men då har vi andningsuppehållen som håller oss vakna.

Tyvärr har han fått mer exem så han har fått på armar och benen nu oxå :(

• momster

Sladdis: ingen aning om varför han sover så mycket. Och hjärtat såg hätta bra och starkt ut.

Nu har vi även fått svar på EEG och det visade ingenting utan allt var bara bra och normalt.
    I bland önskar jag bara att nått visade utslag på nått så man visste vad det var.
    Nu ska vi bara på uppföljning om 3 veckor om det inte blir värre. Då får vi åka in akut igen bara.

• momster

Är det bara Denver som inte kommit på det där med att äta. Han kan absolut inte äta från sked. Vi försökte ge han blåbärs puré och så har jag försökt med päron puré men han fattar inte riktigt det här med skeden så vi väntar ett tag till.

Svar på tråden Juli bebis 2012