Juli bebis 2012
Trolla : usch. Vi tänker massor på er !
Och hoppas hon får tid fort.
Massa kramar.
Trolla : usch. Vi tänker massor på er !
Och hoppas hon får tid fort.
Massa kramar.
Tekla : nu var det 10 år sedan sonen hade rs men han blev riktigt dålig och fick inhalera syrgas varannan timme i tre dygn och vi blev inlagda i en vecka om jag mins rätt men då fick jag inte rätt hjälp från början för han var för pigg enligt dom men slö enligt mig osv.
och nu med Denver misstänkte de först rs men var ett nära besläktat virus. Men sen är det ju nått mer oxå men de hittar inte vad.
Och denna gång har vi verkligen fått bra med hjälp. Så beror nog på vad man får för läkare.
Men gå på din magkänsla. Det är du som känner ditt barn bäst och vet om nått inte är som det brukar.
Trolla: skriv av dig hur mycket du vill. Jag vet precis hur skönt det kan kännas att bara få sätta ord på allt som händer.
Nu hoppas vi det går bra och att det gör lätt att fixa till.
Massa styrke kramar.
JWall : min son började krypa redan vid 3-4 månader och gick mot möbler vid 5-6 väldigt tidigt. Troligt vis berodde det på hans adhd.
Dottern tror jag var mellan 6-7 månader mins inte riktigt, hon kröp kröp inte riktigt i början utan mer hasade sig fram i nån konstig ställning.
JenniLarsson: vet inte om det finns nån Facebook grupp. Jag är inte med i någon iallafall.
Men du är välkommen här !
Finns det nån som har nått vettigt tips på slemmig, snorig och hostig bäbis ????
Han är så tät så han tappar andan.
Som om det inte räckte med andningsuppehållen han har sedan innan :(
Mest Näsan men i bröstet oxå.
Han fick ventoline för 20 min sedan. Så nu andas han mycket lugnare men är inte bra.
Blir tokig på det här, rör jag mig det minsta i sängen vaknar han och är gnällig eller fall skriker. Men inge feber.
Kör med koksaltlösning hela tiden på han :(
Har kört med näs sugen 3 dagar nu oxå.
Och näzeril näsdroppar. Högläge tillbax oxå och Inget funkar. Ventoline funkar sådär.
Att gå ut funkar oxå ett par min men funkar ju inte i längden :(
Så får väll bli en tur till sjukan om det inte blir bättre. Men är så j*a sjukt drygt att sitta och åka. Har ju 7 mil till barn akuten och här är vi inte välkommna med Denver talade läkaren om för mig då de inte kan ge han den hjälp han behöver :(
Tibell : Men tusen tack för hjälpen !!!
Tibell : nu har ventoline fått full effekt och han är varken tät i näsan eller luft vägarna :) trodde dock inte de skulle ha nån effekl på näsan men nu hoppas jag på att få sova.
Tekla : hoppas de blir bättre med hostan snart. Är ju så jobbigt när man inte kan hjälpa de små.