Inlägg från: momster |Visa alla inlägg
  • momster

Juli bebis 2012

Trolla : låter hämsk med dottern. Jag kan inte minnas att jag hade så fruktansvärt ont och känsel bortfall när jag var liten och då fick jag ändå tillväxt hormon så tror jag växte 10 cm på 6 månader en vända. Nu kan man ju inte jämföra så de vet jag. Men vet ju hur hemskt det var. Hoppas verkligen de hittar felet snabbt för er och att det finns en enkel lösning.

Det blev ingen op för Denver utan bara en väldigt noggrann undersökning under narkos och de de hittade inget.
    Tur i oturen eller vad man ska seja så var en av sköterskorna på avdelning med under Denvers andra anfall/ andningsuppehåll i går och fick se vad som händer.
    I morgon skulle läkaren beställa ett EEG test och kolla så det inte är epilepsi.
    Sen så tyckte läkaren att vi skulle få låna med ett larm hem så man kan sova lite bättre.

I natt har Denver sovit plant för första gången på 3 månader tror jag. Det är snart 3 månader sedan han började sova i baby skyddet. Innan det hade vi kuddar under madrasserna. Natten har varit sådär, jag har inte kunnat koppla av riktigt och han har haft lite små jobbigt en sväng men inget riktigt uppehåll än så länge.
    Men nu ska jag försöka sova lite.

• momster

Trolla : låter hämsk med dottern. Jag kan inte minnas att jag hade så fruktansvärt ont och känsel bortfall när jag var liten och då fick jag ändå tillväxt hormon så tror jag växte 10 cm på 6 månader en vända. Nu kan man ju inte jämföra så de vet jag. Men vet ju hur hemskt det var. Hoppas verkligen de hittar felet snabbt för er och att det finns en enkel lösning.

Det blev ingen op för Denver utan bara en väldigt noggrann undersökning under narkos och de de hittade inget.
    Tur i oturen eller vad man ska seja så var en av sköterskorna på avdelning med under Denvers andra anfall/ andningsuppehåll i går och fick se vad som händer.
    I morgon skulle läkaren beställa ett EEG test och kolla så det inte är epilepsi.
    Sen så tyckte läkaren att vi skulle få låna med ett larm hem så man kan sova lite bättre.

I natt har Denver sovit plant för första gången på 3 månader tror jag. Det är snart 3 månader sedan han började sova i baby skyddet. Innan det hade vi kuddar under madrasserna. Natten har varit sådär, jag har inte kunnat koppla av riktigt och han har haft lite små jobbigt en sväng men inget riktigt uppehåll än så länge.

• momster

• momster

I natt har Denver sovit plant för första gången på över 3 månader. Det är snart 3 månader sedan han började sova i baby skyddet. Innan det hade vi kuddar under madrasserna. Natten har varit sådär, jag har inte kunnat koppla av riktigt och han har haft lite små jobbigt en sväng men inget riktigt uppehåll än så länge.

• momster

Liten uppdatering från oss.
    I dag har de tagit EKG och nu har han en maskin på sig som ska kolla allt och även spara det.
    De ska även göra ett ultraljud på hjärtat.
    Och i morgon kl 8:45 kommer dom och gör ett EEG.
    Det är vad vi vet händer nu.

Tibell : vist var det du som ville veta hur många andetag per minut våra barn tar ?
    Denver pendlar mellan 30 och 80 enligt maskinen. Men då har han ju sina andningsuppehåll oxå.

• momster

Då är vi äntligen hemma men tyvärr utan svar. Läkarna tror att de kommer växa bort iallafall. Vi fick åka och hämta ett andningslarm han ska ha på magen när han sover. Så i natt är första natten han får sova plant i sin säng.

Ang vagn så har Denver åkt med sittdel sedan han var 2 månader till och från. Han har då setat i dotterns ozone. Annars har han ju åkt upplutad eller med baby skyddet. Så det ska bli riktigt kul att få anv liggdelen lite oxå.

• momster

God morgon !
    Vet inte vad som hänt när vi var på sjukhuset men i natt sov Denver hela natten. Och jag har bara vaknat 2 ggr och inte behövt gå upp ens för att se hur han andas så jag känner mig skapligt utvilad förutom att ena ögat är uppsvullet på mig.

Svar på tråden Juli bebis 2012