Juli bebis 2012
Trolla : låter hämsk med dottern. Jag kan inte minnas att jag hade så fruktansvärt ont och känsel bortfall när jag var liten och då fick jag ändå tillväxt hormon så tror jag växte 10 cm på 6 månader en vända. Nu kan man ju inte jämföra så de vet jag. Men vet ju hur hemskt det var. Hoppas verkligen de hittar felet snabbt för er och att det finns en enkel lösning.
Det blev ingen op för Denver utan bara en väldigt noggrann undersökning under narkos och de de hittade inget.
Tur i oturen eller vad man ska seja så var en av sköterskorna på avdelning med under Denvers andra anfall/ andningsuppehåll i går och fick se vad som händer.
I morgon skulle läkaren beställa ett EEG test och kolla så det inte är epilepsi.
Sen så tyckte läkaren att vi skulle få låna med ett larm hem så man kan sova lite bättre.
I natt har Denver sovit plant för första gången på 3 månader tror jag. Det är snart 3 månader sedan han började sova i baby skyddet. Innan det hade vi kuddar under madrasserna. Natten har varit sådär, jag har inte kunnat koppla av riktigt och han har haft lite små jobbigt en sväng men inget riktigt uppehåll än så länge.
Men nu ska jag försöka sova lite.